י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
עדיין מאושפז

לשכת גפני מזימה את השמועות "לא מורדם ולא מונשם"

בעידן הטכנולוגי והתקשורת החברתית בו כל אשפוז הופך למגה אסון. הפך אשפוזו של חה"כ גפני שאושפז בביה"ח עקב צינתורים שעבר, לדרמה של ממש • ירח טוקר מזים את השמועות, ומספר שמצבו של היו"ר משתפר וכי הוא בהכרה מלאה ומודה למתעניינים בשלומו

לשכת גפני מזימה את השמועות "לא מורדם ולא מונשם"
משה גפני צילום: יונתן זינדל - פלאש 90

‏בלשכת חבר הכנסת משה גפני מעדכנים היום (חמישי) על מצבו של יו״ר דגל התורה שאושפז לפני למעלה משבוע בבית החולים מעייני הישועה שם עבר צינתורים בליבו.

מקורובו של גפני, היחצ"ן ירח טוקר פרסם היום בטוויטר כי "ח''כ הרב גפני עבר שני צנתורים בבית החולים", תוך שהוא מזים את השמועות, ומעדכן כי "הוא בהכרה מלאה, לא מונשם, לא מורדם ולא בסכנת חיים. הרב גפני מתאושש ב''ה מהתהליך הרפואי שעבר, ומודה לכל המתפללים והדואגים לבריאותו ושלומו".

כזכור, ביום ראשון הקודם עדכנו מלשכת יו"ר ועדת הכספים גפני כי חה"כ משה גפני הגיע במוצאי שבת לבית החולים מעייני הישועה בבני ברק שם עבר טיפול רפואי לאחר שחש בליבו.

בלשכת חה"כ משה גפני מסרו לאחר הטיפול כי גפני הובהל לבית החולים 'מעיני הישועה' בבני ברק, שם עבר במכון הלב צנתור טיפולי רפואי.

"בחסדי שמיים הטיפול עבר בהצלחה והוא מרגיש כעת מצוין", חבר הכנסת גפני צפוי להישאר בבית החולים ולאחר מכן בביתו מספר ימים לצורך מנוחה.

גפני בן ה-68 משמש כיו"ר ועדת הכספים ונמנה בין ותיקי חברי הכנסת, ולאחרונה הוא היה נתון ללחצים סביב מאבקים פוליטיים שונים שהוא מנהל כדי למנוע בחירות ולהשיג את התקציב למען עולם התורה והישיבות.

שמו לתפילה משה רפאל בין חווה ברכה בתוחש״י.

משה גפני צינתור המרכז הרפואי מעייני הישועה ירח טוקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד