ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
משרד הבריאות יממן

סוכם: פעילות היחידות להתפתחות הילד תחודש

נחתם הסכם בין הרשויות המקומיות למשרד הבריאות שיאפשר את המשך פעילותם של 80 יחידות להתפתחות הילד עמדו בפני סגירה והפסקת השירותים עבור 40 אלף ילדים. משרד הבריאות יקצה עשרות מילונים

סוכם: פעילות היחידות להתפתחות הילד תחודש
ילדים חוצים צילום: Gili Yaari /Flash90

לאחר ש-80 יחידות להתפתחות הילד עמדו בפני סגירה והפסקת השירותים עבור 40 אלף ילדים - נחתם הסכם בין הרשויות המקומיות למשרד הבריאות שיאפשר את המשך פעילותם.

במסגרת ההסכם, משרד הבריאות יקצה 30 מיליון ש"ח עבור יחידות מוכרות להתפתחות הילד בשנתיים הקרובות.

בעקבות ההסכמות שהגיעו אליהן נציגי מרכז השלטון המקומי שייצגו את הרשויות המקומיות, ונציגי משרד הבריאות תימנע סגירת 80 היחידות, שימשיכו לתת שירותים ל- 40 אלף הילדים המטופלים בהן. לאלה יצטרפו אלפי ילדים נוספים הנמצאים ברשימת המתנה לטיפולים.

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין אמר כי "תקצוב התפתחות הילד מהווה השקעה של מדינת ישראל לטווח ארוך. אותם ילדים מדהימים שמסתייעים ביחידות התפתחות הילד יצליחו יותר בלימודים ובחיים ויהפכו להיות אזרחים בוגרים יצרניים שממשים את יכולותיהם בצורה מקסימלית. אני מודה ליו"ר השלטון המקומי חיים ביבס, על גיבוש ההסכמות המשותפות לטובת אזרחי ישראל".

חיים ביבס יו"ר מרכז השלטון המקומי אמר שהוא "שמח שהצלחנו לגבש הסכם ותקצוב תואם שישאירו את היחידות בפעילות. הורים לילדים שמטופלים בהן יעידו על חשיבותן הגדולה בחיים של הילדים , ועל הטיפול המקיף שניתן בהן. אני מודה לשר הבריאות יולי אדלשטיין שנרתם לקידום בריאותם והתפתחותם של עשרות אלפי ילדים בפריפריה ומאפשר לרשויות לתת את השירותים הטובים ביותר בתחום הבריאות".

 

משרד החינוך התפתחות הילד משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד