י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המשטרה חוקרת

בני ברק: בן חמש נפגע מרכב בעת חציית כביש

ילד כבן חמש שחצה את הכביש ברחוב דונולו בבני ברק נדרס על ידי רכב ופונה לבית החולים כשמצבו בינוני. המשטרה פתחה בחקירה

בני ברק: בן חמש נפגע מרכב בעת חציית כביש
פינוי פצוע צילום: דוברות הצלה פ"ת

כוחות ההצלה הוזעקו היום (חמישי) לרחוב רד"ק בבני ברק לאחר שהתקבל דיווח על ילד כבן 5 שנפגע מרכב. מתנדבי ארגוני ההלה שהגיעו במהירות למקום העניקו לילד טיפול רפואי, והוא פונה בית החולים בילינסון כשהוא סובל מחבלות בראשו וחזהו במצב בינוני.

יחד עם פראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לילד כבן 5 עם חבלות בראש וחזה והוא פונה במצב בינוני לביה"ח בילינסון בפתח תקווה.

"כשהגענו למקום עוברי אורח כיוונו אותנו לתוך בניין סמוך שם שכב ילד כבן 5 עם חבלות בפלג גופו העליון, לאחר שנפגע מרכב", מספרים מתנדבי ארגון הצלה שמעון ברוורמן ושמואל גרינפלד. "יחד עם פראמדיקים של מד"א, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים והוא פונה במצב בינוני לבית החולים".

יוני צדוק חובש באיחוד הצלה הוסיף: "הענקתי סיוע ראשוני לילד הולך רגל שנפגע מרכב (ונמלט מהבהלה לחניון של מבנה מגורים). לאחר הסיוע הראשוני הוא פונה לבית החולים בלינסון בפתח תקווה כשמצבו בשלב זה מוגדר בינוני".

ממד"א נמסר כי  התקבל דיווח הארגון על ילד שנפגע ככל הנראה מרכב ברחוב דונולו בבני ברק. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בילינסון, ילד כבן 5 במצב בינוני, עם חבלות בראש ובחזה".

תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד