י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בשיא ביקור בגרמניה

הליכוד נגד אשכנזי: "דבריו אינם רלוונטים"

שר החוץ גבי אשכנזי המריא לביקור ראשון בגרמניה ובליכוד החליטו לחרב לו את החגיגה. השר התבטא ואמר כי נושא הסיפוח ירד מסדר היום בעקבות הסכם הנורמליזציה עם האמירויות. בליכוד תקפו בתגובה ואמרו כי הוא לא ידע דבר על הסכם השלום ההיסטורי עם האמירויות שנתניהו הביא, ולכן דבריו אינם רלוונטיים

הליכוד נגד אשכנזי: "דבריו אינם רלוונטים"
שר החוץ גבי אשכנזי בגרמניה צילום: רותי צונץ

שר החוץ גבי אשכנזי שהוזמן לביקור בגרמניה הצליח מסתבר להכעיס את הליכוד, לאחר שהתבטא בפני שר החוץ הגרמני כי נושא הסיפוח ירד מסדר היום בעקבות ההסכם עם איחוד האמירויות.

לדברי שר החוץ גבי אשכנזי, במסיבת עיתונאים בברלין עם שר החוץ הגרמני הייקו מאס; "מדיניות ממשלת ישראל עברה באופן ברור מסיפוח לנורמליזציה", כשהשר אשכנזי מציין כי ישראל מקווה שלאור השינוי הזה במדיניות הפלסטינים יסכימו לחזור לשולחן המו"מ ויחדשו את הקשרים עם ישראל.

בתגובה, גורמים בליכוד תקפו את אשכנזי וטענו כי "גבי אשכנזי לא ידע דבר על הסכם השלום ההיסטורי עם האמירויות שראש הממשלה נתניהו הביא, ולכן דבריו אינם רלוונטיים", כשהם מציינים כי "ראש הממשלה נתניהו פעל במשך שנים ארוכות להביא הסכם שלום היסטורי זה, והסכמי שלום נוספים שבדרך, תחת העיקרון של שלום תמורת שלום ולא שטחים תמורת שלום, בניגוד לעמדת השמאל".

"הניסיון של אשכנזי וחבריו להציג כאילו כחול לבן הביאו הסכם שלום היסטורי עם האמירויות ואת התפנית חסרת התקדים במדיניותה של ישראל ומעמדה באיזור - הוא מגוחך", תקפו והשמיצו.

יצוין כי זהו ביקורו של שר החוץ אשכנזי במדינה זרה מאז נכנס לתפקידו לפני כארבעה חודשים.

גבי אשכנזי תכנית המאה סיפוח שטחי C הייקו מאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד