ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
באו לנחם ויצאו מחוזקים

מפעים: היתום הטרי חיזק את הח"כים

חברי הכנסת אוריאל בוסו ומשה ארבל מסיעת ש"ס הגיעו היום לנחם את משפחת אוחיון שאיבדה אמש את ראש משפחתה הרב שי הי"ד בפיגוע טרור. השניים יצאו מחוזקים ומשתוממים מהכוחות ותעצומות הנפש שגילה הבן היום הטרי • צפו בהספד המרגש שנשא ח"כ בוסו

מפעים: היתום הטרי חיזק את הח"כים
ח"כ אוריאל בוסו ומשה ארבל אצל היתום צילום: צילומסך

פחות מ-24 שעות אחרי שנרצח הרב שי אוחיון הי"ד בידי בידי מחבל נתעב בלב העיר פתח תקווה, חברי הכנסת משה ארבל ואוריאל בוסו הגיעו לנחם את בנו היושב שבעה וקיבלו ממנו שיעור באמונה.

היתום הצעיר עוד לפני בר מצווה, סיפר לחברי הכנסת ארבל ובוסו "שהקדוש ברוך הוא לוקח או את הכי רשעים שאין בהם תכלית, או את הכי קדושים כמו רבי שמעון בר יוחאי. ואבא שלי היה קדוש. אם אבא היה חי היה מבקש שנשמח".

עוד סיפר הילד הצעיר כי אביו הי"ד כשקיבל תעודת הסמכה לרב העיר, לא עשה מכך עניין ולא חגג: "הוא קיפל והניח ולא נתן לזה משמעות", כן סיפר כי הוא מחזיק על ברכיו את הטלית של אביו בכדי להרגיש חיבור אליו.

אמש ספד לו תושב העיר חה"כ אוריאל בוסו בהלוויתו ואמר: "הספקת בזמן הקצר הספקים עצומים בתורה בהלכה במבחני הרבנות, עד הרגע האחרון שנאבקת על הנשימה האחרונה שלך".

"כל העולם הבוקר הזדעזע סביב הטרגדיה הנוראית הזו. בשבועות האחרונים עסקנו בעניין הריסת בתי מחבלים. אבל אני יודע שאתה בטוח היית מניף את ידך בביטול ואומר שזה לא יעזור", הוסיף בוסו בהספד.

"ילדיך ראו עוצמה של רוחניות ואת זה הם ימשיכו ברוח ובדרך שאתה הובלת. הנצחון שלנו על הרשע לא מסתכם בהריסת ביתו של המחבל אלא בהכנסת בנך לעול מצוות בבר מצווה ולהכניסו לחופה בדרך שאתה בחרת. זה ניצחון הרוח על הרשע". כך בוסו.

הרב שי אוחיון הי"ד אוריאל בוסו משה ארבל ניחום אבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד