י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"אני חושב שאני לא מעניין"

אחרי שנדבק בקורונה: עומר אדם מגיב ומבקש סליחה

"אני מרגיש שבתקופה האחרונה חלק מהתקשורת מנסה לייצר סוג של אנטגוניזם וריחוק ביני לביניכם, מנסה להציג אותי באור שלילי ולהעלות כל מיני דברים שיוצרים ריחוק חברתי ומוזיקלי שנובע בעיקר מחוסר שיתוף הפעולה שלי איתם". כך מלין הזמר הישראלי המצליח ומבקש סליחה

אחרי שנדבק בקורונה: עומר אדם מגיב ומבקש סליחה
עומר אדם צילום: Jorge Novominsky/Flash 90

אחרי שנדבק בקורונה, הזמר עומר אדם מגיב לראשונה, תוקף את כלי התקשורת ומבקש סליחה לקראת חודש אלול.

"אני בדרך כלל לא נוהג לכתוב פוסטים ולדבר יותר מדי", כתב אדם. "בכל מהלך הקריירה שלי הדרך שלי תמיד הייתה להיות קרוב אליכם - בהופעות, להרגיש אתכם, לשיר אתכם, לצחוק אתכם ולהרגיש שאנחנו מחוברים בלב.

לאחרונה, בעקבות המצב שנהיה בעולם עם נגיף הקורונה אני מרגיש באופן טבעי ריחוק מכם ואני חייב לשתף אתכם בכמה דברים שיושבים עליי.

אני מרגיש שבתקופה האחרונה חלק מהתקשורת מנסה לייצר סוג של אנטגוניזם וריחוק ביני לביניכם, מנסה להציג אותי באור שלילי ולהעלות כל מיני דברים שיוצרים ריחוק חברתי ומוזיקלי שנובע בעיקר מחוסר שיתוף הפעולה שלי איתם.

אני מכבד את כל גופי התקשורת ואוהב אותם, פשוט בחרתי בדרך שלי שהיא לא להתראיין ולא לדבר יותר מדי. זה נובע מהמקום הפשוט והאמיתי שאני לא חושב שאני כזה מעניין.

אני חושב שהעיקר בכל המקצוע הזה זה השמחה, החיבור אתכם וההופעות שנותנות לנו את הכוח להמשיך ולעשות את מה שאנחנו עושים שם ביחד.

היה לי חשוב לכתוב לכם אחרי תקופה ארוכה שאני אוהב אתכם, אני עובד יום יום בלמצוא את הדבר הבא, את השירים הנכונים, את ההופעות המושקעות והמיוחדות ואני חושב שהספקתם להכיר אותי באמת (עד כמה שאפשר).

בקיצור התגעגעתי אליכם בטירוף ואני מכין המון אבל המון דברים חדשים לקראת כל המצב הזה שייגמר.

דרך אגב, כן נדבקתי בקורונה, כן אני בבידוד, כן אני אוהב לעשות עסקים ולחשוב על העתיד שלי בעוד תחומים.

במסגרת חודש הרחמים והסליחות אם מישהו ממכם נפגע ממני אני רוצה לבקש את סליחתו. שיהיה חודש מבורך ובריאות לכל עם ישראל. אוהב אתכם".

עומר אדם קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד