י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נמאס לה

אלמנת הראיס מאיימת: אפתח את שערי הגיהינום

"אני אפתח את שערי הגיהינום. די בכך שאפרסם קמצוץ ממה שידוע לי, וזה 'ישרוף' אותם מול בני עמם". כך מזהירה אלמנתו של יאסר ערפאת את בכירי הרש"פ שלטענתה מכפישים אותה השכם והערב | "אני קוראת לאבו מאזן לספק לי הגנה בטרם אפנה לכל מנהיג ונשיא בעולם כדי שיגנו עלי"

אלמנת הראיס מאיימת: אפתח את שערי הגיהינום
יאסר ערפאת צילום: פלאש 90

שוברת שתיקה: סוהא ערפאת, אלמנתו של יו"ר הרשות הפלסטינית לשעבר יאסר ערפאת, אומרת בראיון בלעדי ל'כאן חדשות' כי היא מקבלת איומים מהרשות הפלסטינית בעקבות הפוסט שפרסמה באינסטגרם ובו התנצלה בשם העם הפלסטיני בפני איחוד האמירויות, על שבשטחים הוצתו דגלי האמירויות ותמונותיו של השליט בפועל מוחמד בן זאיד.

הרשות הפלסטינית התנגדה כזכור להסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות, והאשימה את האמירויות בבגידה ובתקיעת סכין בגב.

לדברי סוהא ערפאת, הרשות הפלסטינית כבר החלה להתנכל לבני משפחתה, ואחיה – השגריר הפלסטיני בקפריסין – זומן לחקירה ברמאללה לאחר שסירב לארגן פעילות נגד האמירויות במתחם השגרירות. "הם רוצים להרוס את המשפחה של יאסר ערפאת? אנחנו יותר חזקים מהם!", אמרה.

אלמנת ערפאת הזהירה בראיון ל'כאן חדשות' כי אם בכירי הרשות ימשיכו לנהל מסע הכפשה נגדה, היא תפרסם בפומבי את הידוע לה עליהם מרישומי זיכרונותיו של ערפאת. "אני אפתח את שערי הגיהינום. די בכך שאפרסם קמצוץ ממה שידוע לי, וזה 'ישרוף' אותם מול בני עמם".

לטענתה, ראשת לשכתו של אבו מאזן היא שמנהלת את מסע ההכפשה נגדה והיא שהורידה הנחיות להציגה כ"בוגדת".

"אני דורשת הגנה מאבו מאזן, אותו אני אוהבת, אבל אלה שסביבו מזינים אותו במידע שגוי. אני קוראת לאבו מאזן לספק לי הגנה בטרם אפנה לכל מנהיג ונשיא בעולם כדי שיגנו עלי", אמרה סוהא ערפאת.

היא הזהירה כי "אם תיפול שערה מראשה שלה, או של בתה ובני משפחתה, היא תראה ברשות הפלסטינית אחראית לכך. היא אחראית לחיינו". סוהא ערפאת גם הזהירה את הרשות לבל תעצור את הקצבה החודשית שהיא מקבלת ממנה – בסך 10,000 יורו כלשונה – או את הקצבה לבת המשותפת של ערפאת ושלה, זהווה, או את מימון הוצאות ביתה במלטה.
"כל זה רק משום שקראתי לא לשרוף דגלים? זהו טרור מחשבתי. על זה הרשות הפלסטינית מקבלת כסף מישראל והאמריקנים – כדי לאיים על כל העולם?".

עוד ציינה סוהא ערפאת בראיון כי לו היה ערפאת בחיים, הוא לא היה נוהג באיחוד האמירויות כפי שהרשות הפלסטינית נוהגת בנסיכות המפרצית. "ערפאת היה הולך לשם ומבקש מבן זאיד לסייע לו מול נתניהו. היה מבקש מבן זאייד שיפעל לשחרור אסירים פלסטינים או לשינוי עסקת המאה. להגיד על מדינה ערבית בוגדת? די עם כל הסיסמאות – הלוא אנחנו הפלסטינים יושבים עם הישראלים לרבות שב"כ, המוסד ואמ"ן. אז על מי אתם צוחקים?! תפסיקו לצחוק על העם ועל האנשים שלכם!".

יאסר ערפאת הרשות הפלסטינית כאן 11 סוהא ערפאת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד