י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פשע אכזרי

אימה בשבדיה: שני נערים עונו ונקברו חיים

שני נערים עונו ונקברו בעודם חיים בבית הקברות בשבדיה. עובר אורח שחלף במקום גילה את הנערים כשהם חבולים ופצועים והזעיק את המשטרה שעצרה שני חשודים במעשה דקות לאחר מכן

אימה בשבדיה: שני נערים עונו ונקברו חיים
פיקסאביי

האירוע שמסעיר את המדינה הסקנדינבית: שני נערים מתבגרים עונו ונקברו חיים בבית קברות מקומי, עובר אורח שחלף במקום גילה אותם והציל את הנערים.

על פי החשד, המשטרה בשוודיה חוקרת מקרה מזעזע של גבר בן 21 וצעיר בן 18 שעינו את הנערים בסביבות השעה 23:00 ביום שבת האחרון בסולנה - שבדיה.

שני העבריינים הציעו לנערים לקנות סמים, וכשסירבו הם נלקחו בניגוד לרצונם לבית קברות, כך אומרים במשטרה.

שם, בבית הקברות הקורבנות היו נתונים לתקיפה ועינויים. שני הקורבנות, שגילם המדויק אינו ידוע, נכנסו לבור באדמה בה נקברו בחיים, כך לפי המשטרה.

עובר אורח שמע זעקות מכיוון בית הקברות, הוא גילה אותם בסביבות השעה 08:39 בבוקר ביום ראשון, עשר שעות לאחר חטיפתם. הם התגלו עם חתכים ברגליהם ופציעות נוספות. כך על פי דיווח בעיתון השבדי Aftonbladet.

שוטרים שהוזעקו למקום הגיעו מצאו את הנערים כשהם חיים אך פצועים ותשושים, לא ידוע עדיין מה היקף הפציעות שלהם, אם כי המשטרה אישרה כי הם נמצאים בהכרה מלאה.

שבע דקות לאחר מכן, בעקבות פעילות חקירה זריזה ומאומצת, בשעה 8.46 בבוקר, עצרו השוטרים את החשוד הראשון, צעיר כבן 18.

16 דקות לאחר מכן עצרה המשטרה גם את החשוד השני גבר בן 21. הם הואשמו בחטיפה, תקיפה מחמירה, ושוד. אחד החשודים אף לבש בגדים של אחד הקורבנות בעת ​​מעצרו.

משטרת סולונה שבדיה. צילום: מתוך הפייסבוק

בחקירות המשטרה, שני החשודים הכחישו את ההאשמות נגדם מכל וכל.

למעשה, שני הגברים מוכרים למשטרה ולרשויות הרווחה והחוק. רק בחודש שעבר הורשע הגבר בן ה-21 בהצתה לאחר שיידה בקבוקי תבערה וגרם נזק ברכוש של אנשים אחרים. העונש היה מאסר, אך הוא שוחרר מהמעצר וטרם החל לרצות את עונשו.

בנוסף לפשע, לפחות לאחד החשודים יש היסטוריה ארוכה של מחלות נפש, ההתנהגות התוקפנית הופיעה לראשונה כבר בגיל בית הספר. מאז הופיע בחקירות שונות על מעשי שוד ואיומים - מכוונים לתלמידים צעירים יותר.

שבדיה חטיפה בית קברות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד