ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אסטרולוגיה ומזלות

נולדתם בתחילת מזל בתולה? אתם נכנסים לדרך חדשה ומועילה בתחום העבודה

אנו נמצאים בחודש אלול שהוא מזל בתולה, בני ובנות המזל מקבלים הזדמנות נפלאה בשנה זו שלפניהם בכך שיוכלו להשתחרר מכעסים, כבדות רגשית ואפילו דכדוכי נפש

נולדתם בתחילת מזל בתולה? אתם נכנסים לדרך חדשה ומועילה בתחום העבודה
אסטרולוגיה מזלות צילום: pixabay

אנו בחודש אלול שמזלו בתולה, בשבוע שעבר כתבתי קווי אופי של בני מזל זה, נשאלתי לא מעט למה כוונתי תיקון החודש של כל המזלות ביחס למזל עצמו, על כך ארחיב תכף ובנוסף אכתוב תחזית לבני ובנות מזל בתולה לשנה הקרובה. (התחזית מתחילה מיום ההולדת ועד יום ההולדת בשנה הבאה) התחזית, איננה הגדת עתידות אלא מתן הזדמנויות שיש למנף בשנה זו.

תחילה עם מהות התיקון. בכל חודש ישנה אנרגיה מיוחדת המתאימה למזל החודש. למעשה תמיד ובכל רגע נתון יכול האדם לעשות חשבון נפש ולהתקדם, אך האנרגיה של אותו חודש הינה כמו שידור חי, הרי ל-טיימינג יש מהות.

ראש השנה ב-א׳ בתשרי, פסח ב-י״ד ניסן וכן הלאה, לכל זמן ועת, ואין בכך סתירה על חשיבה מחודשת ותיקון המידות לכל אדם בכל השנה.

האנרגיה המשודרת בחודש אלול ומאפיינת את בני מזל בתולה הינה מידת האמת, הביקורת העצמית (וגם הביקורת הגבוהה לזולת) הירידה לפרטים. החשיבה הזו מאופיינת עם המון חשבון נפש המאפיינת את בני מזל זה עד כדי כך שלעיתים הם נתפשים בחברה כמלנכוליים, פרושים, כבדים ומסוגפים.

לבני מזל זה יש יכולת לאסוף על גבו את כל המזלות הקודמים לו ולנתח את השנה שחלפה עם הפקת לקחים.

הרבה מבני מזל בתולה טובים מאוד ביישום יעדים, ילדים בני מזל זה כישרוניים ומחודדים לצד רגישות גבוהה לביקורת סתמית, רדודה או לא מדויקת, לכל המזלות הזדמנות להכין יעדים לשנה חדשה בכל תחומי החיים לאחר ניתוח השנה שחלפה, בחודש אלול יש אנרגיה שמיימית מיוחדת לעשיית סדר בראש ובניית יעדים לשנה הקרובה.

בשנה החדשה בני ובנות המזל ישתחררו מרגשות העבר בהדרגה. השנה הזו מביאה איתה הזדמנות מיוחדת לבני מזל בתולה להשתחרר מכעסים, מכבדות רגשית ואפילו דכדוכי נפש.

ילידי תחילת המזל במיוחד נכנסים לדרך חדשה והרבה יותר מועילה בתחום העבודה, סיכויים גדולים להרחבת המשפחה, לנישואין, הרחבת הזדמנויות בתחום הכספי, שינוי שיגרה (דבר שלא קל למזל זה) ובניית שגרה חדשה וצורת חיים חדשה.

אורנוס במזל שור ובבית 9 מסמן על לימודים והשתלמויות, שינוי כיוון ומנטליות. גם ענייני הלב, זוגיות ומיסוד יחסים בשנה הקרובה תיטיב עם הבתולות.

כדי לקחת משהו חשוב מכתבה זו על מהות המזל הקוטבי, (שעליו ארחיב בע״ה בכתבה הבאה)

המזל הקוטבי של מזל בתולה הוא דגים. הדגים הרבה פעמים ממוססים את הישגי הבתולה ולא אחת נתקלתי בבני מזל זה שעובדים קשה מאוד, והתגמול מתמוסס להם בהוצאות שונות ומשונות.

בלתמים שצצים לפתע, בני ובנות מזל בתולה צריכים להתחבר יותר אל אמונה רוחנית של שפע, שזה הכלי החשוב ביותר המהות מול הכמות, חשיבת שפע זה שם המשחק של מזל בתולה ועיקר תיקונם, חשיבת השפע התת מודעית תעניק להם יציבות כלכלית גבוהה יותר.

אמונה גבוהה ועמוקה של שמחה אמיתית וכנה ותיקון הנפש בפנימיותם המלנכולית בדרך כלל, להאמין בניסים. להאמין ממש שהם באיזורי שפע (זוהי עבודה רצינית לבני ובנות מזל זה) בכוח האמונה יבטלו את התמוססות השפע ויהנו גם מעשיה מתגמלת וגם מסיפוק אדיר.

מאת: שרה חיה חגירה, יעוץ והכוונה אישי, זוגי ועסקי.

אסטרולוגיה מזלות חודש אלול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד