י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"לא נסכים לו"

מחריף את הטון; פרוש: דין אומן כדין הר הבית

סערת נסיעת חסידי ברסלב לאוקראינה: סגן השר פרוש תוקף בחריפות את התנהלות הממשלה בכל הנוגע להחלטה בדבר קיום הקיבוץ באומן ומעלה סימני שאלה על האפליה המגזרית, והחלטות השלטון כשהדבר נוגע להר הבית שנשאר פתוח גם בזמנים מתוחים

מחריף את הטון; פרוש: דין אומן כדין הר הבית
מאיר פרוש צילום: ארי קלמן, בחדרי חרדים

סגן השר מאיר פרוש ממשיך להיאבק כנגד פעילות הממשלה סביב טיסות חסידי ברסלב לאומן, תוך שהוא משווה בין פתיחת הר הבית לתפילה גם בזמני טרור לעומת סגירת הגבולות בזמן התפשטות נגיף הקורונה.

בהודעה ששיגר הבוקר (ראשון), הוא תקף "בהר הבית במצבים הקיצוניים ביותר, גם כאשר יש חשש לטרור, ממשלת ישראל נותנת לחלק גדול מהפלסטינים לעלות להתפלל בהר כי היא מבינה שאינה יכולה למנוע ממאמינים לעלות ולהתפלל".

לעומת זאת מציין פרוש, "לגודל האבסורד, כשזה מגיע ליהודים מאמינים שבמשך שנים עלו להשתטח במסירות נפש גדולה ולהתפלל בראש השנה בציונו של הצדיק רבי נחמן באומן, ממשלת ישראל פעלה באופן שערורייתי מול השלטונות באוקראינה וסגרה לחלוטין את שערי המדינה". בנוסף הוא מצהיר "זהו מחזה שאיננו יכולים להסכים לו בשום פנים ואופן".

כזכור, אמש הודיעו בלשכת ראש הממשלה על הקמת צוות שרים שיבחן מתווה שיאפשר את טיסת הישראלים לאומן, בראש הצוות יעמוד השר זאב אלקין שם יהיו חברים שר החוץ גבי אשכנזי, שר הפנים אריה דרעי ושר המדע יזהר שי.

אומן מאיר פרוש הר הבית קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד