ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"אצלנו יש חופש ביטוי"

מקלב מתנער מהאיום של ליצמן: "לא עומד מאחוריו"

בראיון שנתן הבוקר סגן השר מקלב הוא הבהיר כי אינו עומד מאחורי האיום של השר יעקב ליצמן לפרוש מהממשלה במידה ויוטל סגר. "נושא התפילות צריך לקבל את היחס הנכון בצרכים שיש לא פחות מדברים אחרים"

מקלב מתנער מהאיום של ליצמן: "לא עומד מאחוריו"
יעקב ליצמן ואורי מקלב במליאה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

יו"ר יהדות התורה השר יעקב ליצמן הודיע ביום שישי כי באם יוטל סגר בחגים יהדות התורה תשקול לפרוש מהממשלה, אלא שהיום מתברר כי שותפיו לתנועת, אנשי סיעת 'דגל התורה' ממהרים להתנער מהאיום.

סגן השר אורי מקלב התייחס הבוקר (ראשון) בראיון לynet לאיום של השר ליצמן ואמר: "אני לא הדובר שלו לכן אני לא יכול להתייחס ולא ביררתי את זה, אצלנו יש חופש ביטוי וכל אחד מדבר. אני לא עומד מאחורי האיום" הבהיר סגן השר.

מקלב הסביר כי "אני לא מדבר באם לא יקשיבו לנו ויטילו סגר, אני מבקש ומעמיד את העמדה שלנו ושל הציבור שאני מייצג, וזה לאו דווקא הציבור הדתי, נושא התפילות צריך לקבל את היחס הנכון בצרכים שיש לא פחות מדברים אחרים ולא פחות מהיבטים אחרים".

"אם מדברים על סגר בחגים", ציין סגן השר מקלב, "לא צריך להתרחק עד אומן להבין את גדול הפגיעה, אנחנו מדברים בחוגים רבים שמתכנסים רבים וזה משהו שנותן לכל השנה. בעבר היו נוסעים חודש שלם להתפלל עם האדמו"ר עם עם הרב".

מקלב תקף את פרויקטור הקורונה גמזו: "צריך שיבינו במה מדובר שכן מדובר באנשים דתיים, שלא יכנה תפילה כ"מסיבה" ושלא ישלחו מכתב לנשיא אוקראינה, מכתבים בוטים כאלה עם סטיגמות על הציבור החרדי שאומר שהיהודים ידביקו את כולם" אמר מקלב בכאב.

אורי מקלב יעקב ליצמן סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד