י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"מקווה שתעשה הסדרה"

גנץ לגמזו: "משרד הביטחון נערך לקלוט את החוזרים מאומן"

שר הביטחון בני גנץ נועד היום עם פרויקטור הקורנה וסיכם עמו כי משרד הביטחון ייערך לתת מענה לחוזרים מאומן באמצעות מלוניות ובאמצעים נוספים. בדבריו עקץ גנץ את הנציגות החרדית ונתן גיבוי לפרופ' רוני גמזו

גנץ לגמזו: "משרד הביטחון נערך לקלוט את החוזרים מאומן"
רוני גמזו ובני גנץ צילום: חורחה נובמינסקי/לע"מ

סאגת הטיסות לאומן: שר הביטחון בני גנץ נועד היום (ראשון) עם פרויקטור הקורונה רוני גמזו קודם ישיבת הקבינט שצפוי להתכנס הערב, ועקץ את עמדת הנציגים החרדים שמתעקשים לאפשר טיסת חסידים לאומן כמידי שנה.

השר גנץ אמר בתום הפגישה, "משרד הביטחון ייערך לתת מענה לחוזרים מאומן באמצעות מלוניות ובאמצעים נוספים, בהתאם למתווה שיוסכם בין הפרויקטור לצוות השרים. זאת על מנת להקטין את פוטנציאל ההדבקה".

השר גנץ עקץ את הנציגות החרדית שמתעקשת לאפשר את נסיעות החסידים לאומן כמידי שנה: "אנשי המקצוע ייקבעו את הדרך. השיקולים היחידים הם בריאות הציבור". גנץ אף העניק גיבוי לפרויקטור מול הקריאות לפיטוריו, "גמזו ימשיך לקבל את כל המשאבים הארגוניים והפוליטיים הנדרשים למילוי תפקידו". 

ביום רביעי החולף התייחס יו"ר כחול לבן השר בני גנץ בשיחה עם התקשורת החרדית לנושא: "אני סבור שגמזו מסתכל על זה בראיה רחבה מתוך בחינה של אתגר הרפואי ומתוך התבוננות בשאר האתגרים. כל עוד זה יהיה הקו הוא יזכה לכל הגיבוי האפשרי. זה לא צחוק זה מסוכן, אלו ממש אוכלוסיות מבוגרות".

בנושא אומן אמר השר גנץ: "צריך לצמצם את הסכנות למינימום האפשרי, ביום הזיכרון סגרנו את בתי הקברות. יש רגעים בחיים שצריך לעשות התאמות למציאות. מקווה שתעשה הסדרה. ככה אני מסתכל על העניין הזה. צריך לשאול מה הכי טוב".

רוני גמזו בני גנץ קורונה אומן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד