י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חוזרים לבית הספר עם אלכו-ג'ל של ד"ר פישר הסדרה מס' 1 בשמירה על היגיינת הידיים

פתיחת שנת הלימודים תשפ"א הביאה עימה את הצורך בהיערכות שונה. בתקווה שהלימודים ייפתחו כסדרם, יצטרכו ההורים לשלוח את הילדים לבתי הספר ולגנים בכפוף להנחיות משרד הבריאות והחינוך. על מנת לשמור על היגיינת הידיים וסביבת לימודים נקייה הכוללת את השולחן, הכיסא, תאי השירותים והידיות, על ההורים לצייד את הילדים בתכשירים לשמירה על היגיינת הידיים בג'ל, תרסיס או מגבונים 

חוזרים לבית הספר עם אלכו-ג'ל של ד"ר פישר  הסדרה מס' 1 בשמירה על היגיינת הידיים
הסדרה של ד"ר פישר צילום: יח"צ

המרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), קבע כי שימוש בחומר חיטוי לידיים שמכיל לפחות 60% אלכוהול יכול לסייע במניעת מחלות ובהפצת חיידקים לאחרים.

ד"ר פישר אלכו-ג'ל שהפך למוצר חובה מאז פרוץ הקורונה לחיינו, הוא הפתרון הטוב ביותר לשמירה על היגיינת הידיים כאשר אין מים וסבון בקרבת מקום.

ד"ר פישר Alco-Gel (אלכו-ג'ל) הסדרה מס' 1 לשמירה על היגיינת הידיים, המקיפה והמתקדמת ביותר מסוגה אשר פותחה על בסיס ידע וניסיון רפואי ומדעי בן עשרות שנים.  תכשירי הסדרה מבוססים על נוסחאות ייחודיות יעילות במיוחד המשלבות אלכוהול בריכוז גבוה (70% ו- 75%) לצד מרכיבים נוספים התורמים להגברת הפעילות והיעילות כנגד חיידקים ושמירה על לחות ורכות הידיים.  תכשירי סדרת אלכו-ג'ל נבדקו במעבדה מוסמכת ונמצאו יעילים במיוחד לחיטוי: קוטלים 99.99% מהחיידקים שנבדקו.

סדרת אלכו-ג'ל של ד"ר פישר מכילה תכשירים המותאמים במיוחד לילדים:

  • אלכו-ג'ל במתלה לתיק: בקבוק (30 מ"ל) של אלכו-ג'ל המכיל 70% אלכוהול לניקוי יסודי, במתלה מדליק לתלייה על הילקוט/התיק עם דמות שילדים אוהבים. פתרון זמין ונוח לשמירה על היגיינת הידיים. מחיר:  17.90 ₪.
  • אלכו-ג'ל מגבונים לילדים: מגבונים באריזות אישיות הרמטיות בניחוחות נעימים.

המגבונים ללא אלכוהול ובעלי פעילות כפולה - גם מנקים את הידיים וגם מחטאים אותן בפעולה אחת קלה ומהירה. מומלץ לצרף זוג מגבונים לקופסת האוכל של הילדים. מגבונים באריזות אישיות הרמטיות מחיר: 15.90 ₪.

 

  • אלכוג'ל Wipes Pharma לניקוי משטחים ואביזרים: מגבונים אנטי-בקטריאליים גדולים ועבים במיוחד לניקוי ולחיטוי משטחים ואביזרים. מחיר: 20 מגבונים - 12.90 ₪ ו-20 אריזות אישיות הרמטיות -  19.90 ₪.
  • אלכו-ג'ל ספריי: הפתרון הנוח ביותר לשמירה מרבית על היגיינת הידיים ללא צורך במים וסבון מכיל 70% אלכוהול לניקוי יסודי. מתייבש במהירות ומותיר תחושת רעננות. Sensitive - מותאם לעור רגיש. בניחוח עדין ונעים. ללא פראבנים. ניתן להשיג במתלה מעוצב לתיק 30 מ"ל או בבקבוק 100 מ"ל. מחיר: 30 מ"ל במתלה לתיק- 19.90 ₪, 100 מ"ל- 24.90 ₪.

 

ד"ר פישר היגיינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד