י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"רואים תנופת פיתוח שלא זכורה מעולם"

מנכ"ל החינוך העצמאי לליאון: "חשים את רוח המפקד החדשה"

הרב אליעזר סורוצקין במכתבו לראש העיר משה לאיון: "העיריה בראשותך נמצאת בתנופת פיתוח שלא זכורה מהעבר בחינוך העצמאי" ראש העיר הוזמן למעמד מיוחד יחד עם החניכים וצוותי ההוראה על מנת שאלו יודו לו על פעילותו למענם

מנכ"ל החינוך העצמאי לליאון: "חשים את רוח המפקד החדשה"
משה ליאון צילום: פלאש 90

את המהפכה בכל הקשור למבני חינוך שמוביל ראש העיר משה ליאון מכירים כל ילדי ירושלים. מאז נכנס לתפקידו לפני כשנתיים, ראש העיר מוביל מהפכה אדירה להסדרת מבנים והקצאות למוסדות שכבר שנים רבות נמצאים בקרוואנים ובתנאים שאינם מתאימים לחינוך ילדי ישראל.

במכתב מיוחד ששיגר מנכ"ל החינוך העצמאי אליעזר סורוצקין לראש העיר משה ליאון הוא מביע את הערכתו על המהפך שהוביל. "העיריה בראשותך נמצאת בתנופת פיתוח שלא זכורה מהעבר בחינוך העצמאי, אנו חשים את רוח המפקד החדשה, על כך תודתינו וברכותינו האישית!".

סורוצקין מפרט מעט מהמהלכים שהוביל ראש העיר בשנתיים האחרונות: "בנוי מבנים חדשים בבית וגן, בית ישראל, מטרסדורף ונווה יעקב, שיפוץ עומק והכשרת אולמות ומגרשי ספורט במעל 10 בתי ספר נוספים, התאמה ותוספת כיתות במספר בתי ספר במענה לגידול טבעי, החלפת ציוד כיתה בחלק ניכר מבתי הספר".

על מנת להביע תודה והערכה לראש העיר, הרב סורוצקין הזמין באופן אישי את מנהלי ומנהלות, צוותי ההוראה וילדי החמד כדי שיביעו את תודתם באופן אישי לראש העיר במסגרת סיור מיוחד במוסדות.

"בהזדמנות זו" מוסיף סורוצקין במכתבו המיוחד "אנו מבקשים להודות באופן מיוחד על המוגמר כאשר בשעה טובה ומוצלחת עיריית ירושלים העמידה לטובת בית ספרינו "בית יעקב מרכז – ירושלים" מבנה מרווח מפואר וראוי וזאת לאחר עמל ויזע של מחזיקי תיק מנח"ח, הרב ישראל קלרמן והרב אברהם בצלאל ומנהל האגף המסור הרב שמואל גרינברג".

המהפכה החינוכית שמוביל ראש העיר הגיעה לשיאה בשבועות האחרונים עם היציאה לדרך של בנית קרית החינוך החדשה בהר המנדים ברמות. מדובר בפרויקט שהתעכב 15 שנה וכעת יוצא לדרך בעקבות התערבותו של ראש העיר, כאשר במסגרת הפרויקט יוקמו 200 כיתות לימוד חדשות, ולמעלה מ-5000 תלמידים ילמדו במתחם החינוך המיוחד.

משה ליאון אליעזר סורוצקין החינוך העצמאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד