י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
יפה כח האב מכח הבן

מענקי הקורונה: הורה יוכל לאסוף את המענק עבור ילדו

שבוע לאחר שהביטוח הלאומי העביר את האחריות לחלוקת 'מענק לכל אזרח' במזומן בבנק הדואר, הוחלט כי הורה יוכל לאסוף את המענק עבור ילדו מסניפי הדואר בהצגת ייפוי כוח 

מענקי הקורונה: הורה יוכל לאסוף את המענק עבור ילדו
אב חרדי וילדיו בעידן הקורונה צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

שבוע לאחר שהביטוח הלאומי העביר את האחריות לחלוקת 'מענק לכל אזרח' במזומן בבנק הדואר, הוחלט על ידי הנהלת הביטוח הלאומי לאפשר להעביר את המענק להורים עבור ילדיהם לאחר הצגת ייפוי כוח מהם.

כאמור, הנהלת הביטוח הלאומי החליטה, בשל הרצון להקל ככל שניתן והנסיבות הייחודיות של המענק החד פעמי, והכוונה להשלים את ביצוע הפרויקט בטווח זמן קצר, לאפשר להורים לקבל את המענק בהגעה אל סניפי בנק הדואר עם ייפוי כוח מטעם הבן או הבת, תעודת זהות של ההורה - יחד עם ספח תעודת הזהות ששם הילדים מופיע בו ומספר הזהות שלהם.

מאיר שפיגלר, מנכ"ל הביטוח הלאומי אמר כי "הביטוח הלאומי מנסה להפוך כל אבן על מנת להעביר את המענק לכל התושבים הזכאים לו. כפי שאני טוען לאורך כל תקופת משבר הקורונה, השירות הציבורי נמדד ביכולת שלו לסייע ולפשט תהליכים עבור אזרחי ישראל ויש הכרח ביצירתיות ובחשיבה מחוץ לקופסה. כשנוכחנו לדעת כי ישנם צעירים רבים ואוכלוסיות שאין להן חשבונות בנק, אפשרנו את המהלך של לקיחת המענק במזומן על ידי ההורים. אנו במעקב יום-יומי, יחד עם בנק הדואר, על ביצוע הפרויקט על מנת לוודא כי המענק לתושבי המדינה יינתן לכלל הזכאים".

ביטוח לאומי מענק כספי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד