י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"הומניות תמורת הומניות"

חבר הקבינט דורש: לעמוד איתן לשחרור השבויים

הזדמנות שתוביל להתקדמות? השר אריה דרעי דורש הערב להתנות סיוע לרצועת עזה בשחרורו של אזרח ישראל אברה מנגיסטו וכן החזרת גופותיהם של החיילים הדר גולדין ואורן שאול הי"ד. "די עם ההומניות על חשבון ילדנו". כתב דרעי

חבר הקבינט דורש: לעמוד איתן לשחרור השבויים
אורון שאול והדר גולדין. צילום: באדיבות המשפחות

שר הפנים וחבר הקבינט החרדי אריה דרעי דורש לנצל את מצב התחלואה בעזה ואת הדרישה לסיוע מישראל כדי לפעול לשחרור הנעדרים ואת גופות החיילים שמוחזקים בעזה מאז מבצע 'צוק איתן'.

השר דרעי צייץ הערב בחשבון הטוויטר שלו: "התפרצות הקורונה בעזה ודרישות ארגון חמאס מישראל מחייבות אותנו לעמוד איתן ולדרוש את שחרור השבויים והנעדרים שלנו בעזה. הומניות תמורת הומניות. די עם ההומניות על חשבון ילדנו".

בשבוע שעבר נועד השר אריה דרעי עם אביו של החייל הדר גולדין הי"ד וביקש סיוע בפעולות לשחרר את גופת בנו שנהרג במהלך ימי מבצע צוק איתן וגופתו מוחזקת בידי חמאס. לצד גופתו ש החייל אורן שאול הי"ד, וכן אזרח ישראלי אברה מנגיסטו, שחצה לפני כחמש שנים את הגדר מישראל לעזה מרצונו ומאז מצבו לא ידוע.

כזכור, רק לפני כארבעה חודשים כינס ראש הממשלה בנימין נתניהו את ועדת השרים לענייני שבויים ונעדרים כדי לדון במגעים לעסקת אסירים עם החמאס. כשברקע דווחו בחודשים האחרונים על אודות התקדמות במגעים לקראת אפשרות של עסקת שבויים, שתביא לשחרורם של אזרחי ישראל שנמצאים בשבי חמאס.

הדר גולדין ארגון חמאס אורון שאול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד