י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
רק תבחרו יעד

האופציות מתרחבות: תשע מדינות נוספות הפכו לירוקות

תארזו מזוודות וצאו לדרך. תשע מדינות נוספות יוגדרו במשרד הבריאות הישראלי כמדינות ירוקות שהחזרה מהן אינה מחייבת בבידוד עקב נתוני התחלואה הנמוכים בהן | האופציות מתרחבות

האופציות מתרחבות: תשע מדינות נוספות הפכו לירוקות
אילוסטרציה צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

משרד הבריאות הודיע הערב (ראשון) כי תשע מדינות נוספות יתווספו לרשימת המדינות הירוקות שהחזרה מהן אינה מחייבת בבידוד עקב נתוני התחלואה הנמוכים בהן.

תשע המדינות החדשות הן אוסטרליה, אורוגוואי, איחוד האמירויות, אירלנד, טאיוואן, נורווגיה, סינגפור, פורטוגל ותאילנד. 

מדינות אלו מצטרפות לרשימה שאושרה לפני כשבועיים וכוללת את אוסטריה, איטליה, אסטוניה, בולגריה בריטניה, גאורגיה, גרמניה, דנמרק, הונג קונג, הונגריה, יוון, ירדן, לטביה, ליטא, ניו זילנד, סלובניה, פינלנד, קנדה, קפריסין, קרואטיה ורואנדה.

במשרד הבריאות מדגישים עוד כי "כל הנוסעים מישראל ואליה יחויבו למלא הצהרת בריאות מקוונת, טרם כניסתם לטרמינל בישראל או טרם עלייתם לטיסה במדינת המוצא, באתר האינטרנט של משרד הבריאות. על הנוסעים לוודא את דרישות מדינת היעד, לרבות מדיניות הכנסת נוסעים מישראל ודרישת הבדיקות, המשתנות בין מדינה למדינה לאור מגפת הקורונה".

כמו כן "הנוסעים מתבקשים לעטות מסכה ולשמור על כללי הריחוק החברתי גם במדינות היעד. למען הסר ספק, נוסעים הנכנסים ממדינות שאינן ירוקות מחויבים לשהות ב-14 ימי בידוד. אין חובת בדיקה לשבים ממדינות ירוקות או שאינן ירוקות".

קורונה טיסות לחול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד