י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
יש עתיד

צפו: בחורי ישיבת דרכי נועם התכנסו ליום עיון בנתניה

בחורי ישיבת דרכי נועם החיפאית התארחו במלון גלי צאנז בנתניה ליום עיון מיוחד בכדי להתחזק ולהתגבש לקראת פתיחת הזמן והימים הנוראים. ראש ישיבות צאנז הגרימ"ד הלברשטאם חיזק את הבחורים בדבריו נפלאים שנשא בשפה העברית להבנת כולם

צפו: בחורי ישיבת דרכי נועם התכנסו ליום עיון בנתניה
יום עיון לבחורי דרכי נועם בגלי צאנז צילום: פיני פרקש

תלמידי הישיבה הגבוהה 'דרכי נועם' מחיפה התכנסו ליום עיון מיוחד כהכנה לקראת הימים הנוראים יחד עם צוות הישיבה במלון גלי צאנז בנתניה.

ביום העיון הופיע בהדרו ראש ישיבות צאנז הגה"צ רבי יוסף משה דב הלברשטאם, בנו של האדמו"ר מצאנז, אשר השמיע מדבריו לבני חברים מקשיבים.

במסגרת דבריו, ציין את דברי רשב"י כי בן סורר ומורה לא היה ולא נברא, המשמעות היא כי לא שייך בנפש יהודית שיהיה כן שתלך לאבדון על שם העתיד, מובטח כי לכולם יש עתיד ותקווה.

במשך היום נדונו דרכי התמודדות של הבחורים במיוחד בתקופת נגיף הקורונה עם פגעי הרחוב, לפני הבחורים הופיעו מרצים ידועי שם המתמחים בנפש בני הנוער! אשר השאירו רושם רב והתעוררות וחיזוק רוחני בקרב התלמידים כהכנה לימי התשובה והרחמים, ובסוף היום קיבלו התלמידים ע"ע קבלות רוחניות.

ראש הישיבה הרה"ג רבי שלמה אטלס סיכם את היום ואמר: "הרגשנו בשעות אלו התעוררות רוחנית גדולה הבקשה היא מה' שנזכה לנאמר בפסוק: אחת שאלתי מאת השם אותה אבקש שבתי בבית השם כל ימי חיי לחזות בנועם השם כל ימי חיי".


קרדיט צילום פיני פרקש

דרכי נועם יום עיון גלי צאנז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד