י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
שאלו שלום ירושלים

לקראת הנסיעה ההיסטורית: המשלחת האמריקנית נשאה תפילה

ערב הטיסה ההיסטורית לאיחוד האמירויות, וכינון השלום עם ישראל, המשלחת האמריקאית המיוחדת שנשלחה לאזור בראשות חתנו היהודי של הנשיא ג'ארד קושנר, הגיעו לרחבת הכותל לשאת תפילה להצלחת המהלך

לקראת הנסיעה ההיסטורית: המשלחת האמריקנית נשאה תפילה
ג'ארד קושנר בבכותל צילום: הקרן למורשת הכותל

משלחת בראשות יועצו הבכיר של נשיא ארה"ב, ג'ארד קושנר בביקור בכותל המערבי.

משלחת בראשות יועצו הבכיר וחתנו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, ג'ארד קושנר, היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב, רוברט אובריאן, השליח האמריקאי לתהליך השלום, אבי ברקוביץ', השליח המיוחד לנושא איראן, בריאן הוק, ובכירים אמריקאים נוספים הגיעו לתפילה בכותל המערבי ערב הנסיעה לאיחוד האמירויות.

את המשלחת פגש מנכ"ל הקרן למורשת הכותל המערבי מרדכי (סולי) אליאב שהסביר על התנהלות הכותל המערבי בצל הקורונה ועל כך שהכותל מהווה דוגמא איך אפשר לשמור על שגרת תפילה וביקורים יחד עם ההנחיות.

רב הכותל המערבי הרב שמואל רבינוביץ שלח עם יועצו הבכיר של נשיא ארה"ב ג'רארד קושנר מכתב לשיח' מוחמד בן זאיד עם ברכות מירושלים על כינון היחסים בין מדינת ישראל לאיחוד האמירויות באיגרת מיוחדת.

מנכ"ל הקרן הציג בפניהם ממצאים מרתקים שנחשפו בחפירות במנהרות הכותל המערבי ונשא עימם תפילה להצלחת השלום עם איחוד האמירויות ערב הטיסה ההיסטורית, תפילה לבריאות חולי הקורונה בישראל, בארה"ב ובעולם כולו ותפילה לשנה טובה לקראת השנה היהודית החדשה הבאה עלינו לטובה.

המשלחת בכותל\\צילום: הקרן למורשת הכותל

הרב שמואל רבינוביץ ג'ראד קושנר אבי ברקוביץ איחוד האמירויות הכותל המערבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד