ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"נעשה בנו שימוש להוות קישוט בלבד"

פרסום ראשון: נציגי ש"ס פורשים ממועצת "מגן ישראל" של גמזו

לאור התנהלותו האבסורדית של פרויקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו בכל הנוגע לסוגיית משבר הקורונה בציבור המאמין בישראל, נציגי ש"ס במועצת "מגן ישראל" משגרים מכתב זועם לגמזו בו הם מודיעים במפתיע על התפטרותם • "המכתב לנשיא מהווה נזק תדמיתי לציבור החרדי"

פרסום ראשון: נציגי ש"ס פורשים ממועצת "מגן ישראל" של גמזו
פרופ' רוני גמזו צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

פרסום ראשון: לאחר התנהלותו של פרויקטור הקורונה, הפרופ' רוני גמזו בכל הנוגע לחרדים ומשבר הקורונה, כששיא האבסורד הגיע עם המכתב המביש ששיגר גמזו לנשיא אוקראינה בו הזהיר אותו מהחרדים שנוהרים למדינתו, נציגי ש"ס הכריעו כי הם פורשים ממועצת "מגן ישראל".

נציגי ש"ס בוועדה, יהודה אבידן, יעקב זכריהו, ניסים לוי ומיכאל פנחסי כתבו במכתב ששיגרו לפורפ' גמזו כי "התאכזבנו קשות כשנוכחנו לראות מתחילת פעילות המועצה שאנו ללא יכולת השפעה ומנסים להשמיע את דעתנו כקול קורא במדבר".

לטענת הפורשים, "אנו מתהלכים בתחושה קשה שנעשה בנו שימוש להוות קישוט בלבד. במיוחד כאשר הציבור רואה בנו אחראים וחלק מתהליכי קבלת החלטות -כשאין בנינו לבין קבלת ההחלטות בפועל לא כלום".

מכתב ההתפטרות של נציגי ש"ס ממגן ישראל

הזעם בדבריהם מתנקז למכתב ההסתה ששיגר גמזו לנשיא אוקראינה: "הגדיל מכובדי לעשות - ולשלוח מכתב לממשלת אוקראינה. המכתב מהווה נזק תדמיתי לציבור החרדי בכלל ובפרט לציבור מאמין ממגזר מסוים בתוך הציבור הדתי והחרדי שהנסיעה לאומן בימי ר"ה הבעל"ט מהווה עבורו חלק בלתי נפרד מאורח חייו ואמונתו".

"לאור מסע ההכפשות שספג הציבור החרדי מתחילת הופעת מחלת הקורונה בישראל, שהוא כידוע חמור וחסר כל הצדקה", הם כותבים, "היתה תקוותינו במינוי חברים מהמגזר החרדי בתוך המועצה שאכן מכובדי פועל ויפעל באמת ובתמים גם כדי למגר את התופעה המכוערת הזו של הכפשת צבור שלם בישראל על לא עוול בכפו, מהר מאד התאכזבנו קשות לאור הדברים שנכתבו לעיל".

בסיום המכתב הזועם הם מודיעים על התפטרותם ממועצת "מגן ישראל": "אי לכך אנו מודיעים לכבודו במכתב זה על פרישתנו מחברות במועצה הציבורית המייעצת למגן ישראל".

רוני גמזו קורונה ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד