י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ליבה חזר לפעול

אירוע טרגי: מוסיף להיות קשה מצבה של הכלה שהתמוטטה בחתונה

מצבה של הכלה בת ה-33 ממושב באזור שדות נגב שהתמוטטה במהלך חתונתה לאחר שלקתה באירוע לבבי, מוסיף להיות קשה. "הלב שלה חזר לפעול, אבל אנחנו נאבקים על החיים שלה". התפללו עבור: שירלי בת יהודית

אירוע טרגי: מוסיף להיות קשה מצבה של הכלה שהתמוטטה בחתונה
חתונה צילום: pixabay

אירוע קשה התרחש אמש (שני) בחתונה בשדות נגב, לאחר שהכלה לקתה באירוע לבבי תוך כדי החתונה ופונתה לבית החולים תוך כדי החייאה. מצבה של הכלה מוסיף להיות קשה.

פרופ' גידי סהר, מנהל המחלקה לניתוחי חזה ולב בבית החולים סורוקה, עדכן על מצבה. לדבריו, לבה של הכלה חזר לפעום, "הלב שלה חזר לפעול, אבל אנחנו נאבקים על החיים שלה".

כזכור, כלה בת 33 ממושב באזור שדות נגב פונתה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים סורוקה לאחר שלקתה באירוע לבבי במהלך החתונה ובעקבותיו התמוטטה.

הכלה הינה רופאה במקצועה כמו גם החתן, ורבים מהאורחים היו רופאים, כך שהם אלו שביצעו בה את פעולות ההחייאה שבסיומן היא פונתה לבית החולים במצב קשה. אחד האורחים סיפר ל'וואלה' כי "בעלה, שהוא רופא, ורופאים אחרים שהיו בחתונה ביצעו עליה החייאה. היא פונתה עם שמלת הכלה שלה".

‏משה מור פרמדיק של מד"א סיפר כי זו "תחושה קשה. נלחמנו על חייה יחד עם עוד רופאים. היה קשה לראות אישה צעירה עם שמלת כלה מחוסרת הכרה. אירוע לא פשוט וכואב".

"הייתה התרגשות גדולה, אחרי החופה היא שמחה והתרגשה", הוסיף האורח. "אחרי רבע שעה פתאום היא התמוטטה. בהתחלה חשבו האורחים שהיא התעלפה מהתרגשות. ואז בעלה שהוא רופא ורופאים אחרים שהיו בחתונה ביצעו עלייה החייאה. היא פונתה עם שמלת הכלה שלה, כולם מתפללים למען החלמתה".

הציבור נקרא להתפלל ולעורר רחמי שמים מרובים לרפואת שירלי בת יהודית בתוך שאר חולי עמו ישראל. 

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד