י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
700 ליטר דלק

סמוטריץ' לגולן: "הסר הסרטון או שאתבע אותך"

יאיר גולן בקמפיין חדש: "בצלאל, אתה לא מצחיק אתם סתם גזען. הבדיחה במקרה שלך משעשעת כמו 700 ליטר דלק בבגז'...". סמוטריץ' בתגובה: "מתאים לי עכשיו לקבל כמה עשרות אלפי שקלים מהפנסיה שלך. אתה מסיר חסינות ומנהל תביעת דיבה או מסיר את הסרטון הזה ברגע זה?"

סמוטריץ' לגולן: "הסר הסרטון או שאתבע אותך"
יאיר גולן, בצלאל סמוטריץ' צילום: פלאש90

בסרטון שהופק במסגרת קמפיין חדש תחת הסיסמא 'ארץ ישראל השפויה', יוצא סגן הרמטכ"ל לשעבר, וחבר הכנסת מטעם סיעת מרץ יאיר גולן במתקפה חריפה נגד חברי סיעת ימינה, נפתלי בנט איילת שקד ובצלאל סמוטריץ'.

"בנט, שקד, סמוטריץ', אתם בדיחה!" פותח יאיר גולן בסרטון, ומפרט: "נפתלי,שנים קידמת מדיניות קפיטליסטית אכזרית שריסקה את רשתות הבטחון לאזרח, האזרח שלא עשה אקזיט. היום אתה מנסה לצייר את עצמך כמגן האדם הפשוט? הצחקת אותי. איילת... פתאום מערכת הבריאות מעניינת אותך, את ייבשת אותה במשך שנים כשישבת בממשלה. בוקר טוב איילת...! בצלאל, אתה לא מצחיק, אתם סתם גזען. הבדיחה במקרה שלך משעשעת כמו 700 ליטר דלק בבגז'..." לסיכום אומר גולן "בנט, איילת, סמוטריץ', מספיק עם הצביעות, אנחנו יודעים מה מעניין אתכם באמת. סיפוח, הרס הדמוקרטיה, ומדינת הלכה".

השורה שקוממה את חבר הכנסת סמוטריץ' בסרטון יותר מכל, היא זו המנסה להחיות שוב את הפרסומים שפורסמו כאשר הוא נכלל ברשימת המועמדים בבחירות לכנסת העשרים, כשהוצג אז החשד שסמוטריץי החזיק ברכבו 700 ליטר דלק שנועדו בכדי לפגוע בתשתיות ולמנוע את הפינוי.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' הגיב בחריפות וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "שלום יאיר גולן, אשתי לא עובדת עכשיו (קורונה, אתה יודע) ויש לי ברוך השם שבעה ילדים לפרנס (כן ירבו!), משכנתא, וכו'. מתאים לי עכשיו לקבל כמה עשרות אלפי שקלים מהפנסיה שלך. אתה מסיר חסינות ומנהל תביעת דיבה, או מסיר את הסרטון הזה ברגע זה?".

גם חברת הכנסת איילת שקד הגיבה ליאיר גולן "יאיר, מה שמרסק את האזרחים זה הפנסיות התקציביות המנופחות שלך ושל חבריך הפקידים, כשתסכים לקצץ בהן, תחזור אלי".

זו לא הפעם הראשונה שחברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ויאיר גולן מתכתשים בחשבון הטוויטר. רק אתמול, סביב סערת התיעוד מחברון בו רואים נערים פלסטיניים זורקים אבנים מטווח אפס על חיילים, כאשר הם מצידם מגיבים רק בהתגוננות.

למראה התיעוד המקומם והמסוכן, כתב סמוטריץ' בחשבון הטוויטר שלו, שהוא מעדיף אלף סרטונים של אלאור אזריה על סרטון אחד מביש ומסוכן שכזה ואילו ח"כ יאיר גולן, סגן הרמטכ"ל לשעבר תקף אותו בתגובה, ואמר "רק רב״ט מהקריה שמעולם לא התמודד עם הפרות סדר יכול לצאת בהצהרות מהסוג הזה. רק פאשיסט יכול לקרוא לירי ללא אבחנה באזרחים. תתפללו לה׳ שלא סמוטריץ' יקבל החלטות על הילדים שלכם".

בתגובה השיב לו חבר הכנסת סמוטריץ', כי הוא "מעדיף אלף רב"טים בקריה מאלוף אחד שהיה חלק ממכונת הסירוס של לוחמי צה"ל ומשווה את החברה הישראלית לנאצים. בדיוק בגלל מפקדים כמוך אנחנו רואים היום יותר ויותר סרטונים מבישים כאלה. מציע להתחיל בתפילת הודאה להשם על הנס שלא נבחרת לרמטכ"ל".

כאמור, היום עם פרסום סרטון התוקף את חברי סיעת ימינה שיגר סמוטריץ' אולטימטום לסגן הרמטכ"ל לשעבר שיסיר את הסרטון מיידית או שהוא מסתכן בתביעה.

יאיר גולן בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד