י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הסאגה שמטלטלת את ברסלב

פרוש מציע עצמו כפרויקטור: "לטוס לאומן ולקחת אחריות"

האם סאגת אומן תיפתר בשעות הקרובות? סגן השר פרוש מציע את עצמו כ'פרויקטור אומן' והודיע לראש פורום השרים זאב אלקין כי הוא מוכן לטוס בעצמו לראש השנה באומן בכדי לעקוב מקרוב אחר יישום ההנחיות

פרוש מציע עצמו כפרויקטור: "לטוס לאומן ולקחת אחריות"
השר זאב אלקין עם סגה"ש מאיר פרוש צילום: באדיבות המצלם

כשלושה שבועות לראש השנה, כשאלפי חסידי ברסלב לא יודעים עדיין האם יצליחו להגיע לאומן והחלטת הממשלה מתעכבת. בינתיים סגן שר החינוך מאיר פרוש מציע את עצמו כפרויקטור הקורונה באומן.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי סגן השר פרוש נפגש היום (שני) עם ראש פורום השרים לנושא אומן השר זאב אלקין ודן עמו באפשרויות לגיבוש מתווה אופטימלי שיאפשר נסיעה בטוחה לחסידי ברסלב הנוהגים להתפלל בראש השנה באומן.

במהלך הפגישה הודיע סגן השר פרוש כי הוא מוכן לקחת על עצמו את האחריות על שמירת ההנחיות וקיום המתווה שהוצג על ידי קהילת ברסלב והוצג בפני ראש הממשלה בשבוע שעבר.

"לשם כך", הבהיר פרוש בפני אלקין כי הוא מוכן לטוס כבר בימים הקרובים לאומן ולשהות שם, "בכדי לעמוד מקרוב יחד עם ראשי החסידות והשלטון המקומי ולהבטיח את קיום ההוראות ונהלי הבריאות, ככל שיידרש מגורמי הבריאות בארץ ובאוקראינה".  

בתוך כך, מוקדם יותר היום דווח כי האלוף רוני נומה המשמש כנציג החרדים במשל"ט הקורונה של משרד הבריאות הודיע כי הוא מסרב לקחת על עצמו את גיבוש המתווה שיצליח להסדיר את טיסת החסידים לאומן.

טיסות לאומן קורונה מאיר פרוש זאב אלקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד