י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המשפחה תוקפת

מתקפה על נתניהו: עושה שלום תמורת דולרים

משפחת גולדין וכמה פוליטיקאים לא אהבו את הסכם הרגיעה עם חמאס שאינו שלם לטעמם. משפחת גולדין מלינה על כך שלא הוצבה דרישה להשבת בנם בתמורה להסכם. גם מיקי זוהר יו"ר הקואליציה וליברמן מהאופוזיציה לא מרוצים מהתוצאה

מתקפה על נתניהו: עושה שלום תמורת דולרים
נתניהו שותה קפה בדיון ארוך במליאה צילום: Miriam Alster/FLASH90

בעקבות הודעת ארגון הטרור חמאס והאישור מטעם גורמים בישראל, על כך שהושגה הסכמה לשקט בדרום בתמורה לפתיחת המעברים מישראל לעזה, מתקפה כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, כולל מהוריו של החייל הדר גולדין הי"ד שגופתו עודנה בידי חמאס מאז מבצע 'צוק איתן'.

הוריו של סגן הדר גולדין התייחסו לדיווחים על הפסקת האש עם החמאס ותקפו: "נתניהו עושה שלום תמורת דולרים לחמאס. שוב ממשלת ישראל נכנעת לטרור ומותירה את משפחות הנעדרים והשבויים ללא מענה. הבלון הזה עוד יתפוצץ לנו בפנים".

יו"ר הקואליציה חבר הכנסת מיקי זוהר הגיב להסכם ואמר כי "טוב היה אם ההסכם שהושג עם החמאס היה כולל את השבת הבנים הדר גולדין ואורון שאול ז״ל. ברור לכל שהם מצויים בלחץ גדול לאור התפשטות הקורונה בעזה וייתכן שפוספסה פה הזדמנות ללחוץ אותם להסדר שכולל בתוכו את השבת הבנים הביתה".

שר הביטחון לשעבר, חה"כ אביגדור ליברמן תקף את ראש הממשלה ואמר: "שלום תמורת כספי פרוטקשן. ההסכם עם חמאס הוא יום היסטורי, שנתניהו עומל עליו כבר שנים. שנים של סחיטה באיומים, שנים של דמי פרוטקשן לחמאס, שנים של התחמשות נגד ישראל ושנים שהוא שוכח את השבויים והנעדרים".

חברת הכנסת מיכל קוטלר וונש מ'כחול לבן', תקפה אף היא את ההסכם שגובש ואמרה כי "רגיעה מול חמאס ללא השבת החללים והאזרחים המוחזקים בעזה מעל 6 שנים, בהפרה בוטה של הדין הבינ"ל וצו המוסר, מאפשרת לטרור להמשיך ולהכתיב את המציאות. חמאס בעזה נמצא (שוב) בהיסטריית קורונה. זו ההזדמנות והחובה לדרוש הדדיות - השבתם בתמורה לסיוע. אסור להפקירם", מסרה.

כזכור, רק אמש דרש חבר הקבינט המדיני-בטחוני השר אריה דרעי, כי "התפרצות הקורונה בעזה ודרישות ארגון חמאס מישראל מחייבות אותנו לעמוד איתן ולדרוש את שחרור השבויים והנעדרים שלנו בעזה. הומניות תמורת הומניות. די עם ההומניות על חשבון ילדנו".

ארגון חמאס הדר גולדין שמחה גולדין בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד