כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
אוכל כשר למהדרין

יממה לפני: מנכ"ל הכשרות המריא לאבו דאבי

יממה לפני המשלחת הישראלית, מנכ"ל הכשרות OU בישראל הרב קרקובסקי המריא לאבו דאבי כדי להכשיר מטבח כשר לבקשת ראש המל"ל הדתי | הוא מספר ל'בחדרי': "התרגשתי לפקח על האוכל של המשלחת הישראלית, בית המלוכה הזמין אותי לכאן"

יממה לפני: מנכ"ל הכשרות המריא לאבו דאבי
הרב קרקובסקי באבו דאבי צילום: באדיבות המצלם

המשלחת הישראלית שהמריאה אתמול (שני) לאבו דאבי - בירת האמירויות, קיבלה אוכל כשר למהדרין. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

מנכ"ל כשרות OU ישראל, הרב יששכר דב קרקובסקי מספר ל'בחדרי חרדים' כי על פי מה שהוא הבין מאנשי איחוד האמירויות, ראש המל"ל מאיר בן שבת חובש הכיפה דרש שיהיה אוכל כשר, ואכן אנשי בית המלוכה הבינו את נושא הכשרות, הם החליטו להתאמץ מאד להביא כשרות ברמה גבוהה, ולכן הם פנו אליו.

הרב יששכר דוב קרקובסקי מפקח בכיר בוועד הכשרות OU ישראל, המתגורר בירושלים, תכנן לטוס במטוס של המשלחת הישראלית לאיחוד האמירויות, אך מאחר והיה צריך להכשיר את המקום, הוא הגיע לשם יום קודם והכשיר את כל המקום למשלחת הישראלית.

הרב קרקובסקי מספר כי היה אתמול מנין תפילה במקום, אך יום קודם לא היה מספיק יהודים בשביל מנין. לדבריו, בגלל התפשטות הקורונה, כל הנוגע להגעת יהודים לאבו דאבי שונה מהרגיל. הרב כנראה יישאר שם יום נוסף ולא יחזור עם המשלחת מאחר והרשויות ביקשו ממנו להישאר לעוד כמה עניינים הקשורים לכשרות.

עוד הוא מספר כי ביקר בעבר גם בסעודיה כאשר המשלחת היהודית הגיעה להשתתף בוועידת הנשיאים בחודש פברואר האחרון.

"האנשים באיחוד האמירויות מאד מכבדים את היהודים ואין שום בעיה להסתובב ברחוב עם כובע וחליפה. כולם כאן אדיבים ומאד נחמדים ונותנים כבוד לכולם". מסכם הרב את השיחה.

OU אבו דאבי הרב יששכר דב קרקובסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד