י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לאחר חודשים

נמצאה גופת הדיפלומט הבריטי שנעלם לאחר שיצא לריצה מביתו

בתום חיפוש ארוך ומייגע שנמשך על פני ארבעה חודשים, נמצאה גופתו של הדיפלומט הבריטי ריצ'רד מוריס, שיצא לריצה מביתו ולא שב | הגופה נמצאה במרחק לא רב מביתו, ובמשטרה עדיין מנסים לפענח מי רצח אותו

נמצאה גופת הדיפלומט הבריטי שנעלם לאחר שיצא לריצה מביתו
הנעדר צילום: משטרת המפשייר

הגופה של הדיפלומט הבריטי, בן ה-52, שנעלם לאחר שיצא לריצת ספורט מביתו, נמצאה. המשטרה שחיפשה אחר הדיפלומט שנעלם לאחר שיצא לריצה לפני קרוב לארבעה חודשים, הודיעה אתמול (שני) כי מצאה גופה במרחק של כשלושה קילומטרים מביתו.

ריצ'רד מוריס, בן 52, נראה לאחרונה בבוקר ה-6 במאי לאחר שעזב את ביתו בשווי של מיליון פאונד בכפר בנטלי, ליד אלטון בהמפשייר. הגופה נמצאה ביער הסמוך. ולא ידוע מי ארב לו בזמן שרץ ורצח אותו.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' מוריס היה בימים שקדמו לרצח בהמתנה לקראת תפקיד חדש כנציג בריטניה למסחר ברפובליקת פיג'י ביולי 2020.

מוריס, שהיה נשוי ואב לשלושה, היה שגריר בריטניה בנפאל בין 2015 ל-2019. הוא עבד במשרד החוץ במשך כמעט 30 שנה עם קריירה מפוארת.

מוריס נחשב במשטרה כשנעלם כ"נמצא בסיכון גבוה" על ידי המשטרה בגלל תפקידו הממשלתי, ועל פי הדיווחים, המשטרה נעזרה בחיפושים בצוותי חיפוש והצלה עם כלבים, מסוקים ויחידת הנעדרים בבריטניה. מוריס החל את דרכו במשרד החוץ בשנת 1990. והוא הודיע בציוץ בחשבון ​​הטוויטר שלו ב-6 בנובמבר כי עזב את תפקידו בנפאל.

דיפלומט נעדר בריטניה חיפושים גופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד