י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
נוסעי אלעד - בני ברק כועסים

צפו בתיעוד המטריד: שבעה אוטובוסים עברו, אפילו אחד לא עצר

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי' נראה אוטובוס שנעצר ע"י אחד האנשים זאת לאחר שחיכה עם אשתו ובתו בת הארבעה חודשים כשעה וחצי בתחנת האוטובוס • לפניהם עברו כמה אוטובוסים שלא העלו נוסעים זאת בזמן שבתחנה שהו כ-100 איש • צפו בתיעוד

צפו בתיעוד המטריד: שבעה אוטובוסים עברו, אפילו אחד לא עצר
ממתינים לאוטובוס בתחנה צילום: מתוך הסרטון

בעקבות הסיפור שפורסם ב'בחדרי' על המשפחה שחיכתה שעתיים וחצי באוטובוס, הגיעו סיפורים נוספים כואבים אף הם, עם תיעוד של זוג וילדה בת ארבעה חודשים שהמתינו כשעה וחצי לאוטובוס כאשר אל מול עיניהם עוברים 7 אוטובוסים ואינם עוצרים.

הסיפור ארע ביום רבעי בשבוע שעבר בסביבות השעה 8 בערב, אנשים רבים מחכים בתחנת האוטובוס של קו 180 ו280 מאלעד לבני ברק כאשר האוטובוסים עוברים אחד אחרי השני ואינם עוצרים.

זוג שנוכח במקום למעלה משעה וחצי, החליט לעצור את האוטובוסים ע"מ שיכולו לעלות על אחד מהם, בתיעוד שהגיע ל'בחדרי' נראה האוטובוס כשהוא עומד באמצע הכביש ויוצר פקק של אוטובוסים, מכוניות ומשאית. לאחר שעצר את האוטובוס למעלה מ 15 דקות הגיע אוטובוס שמיהר והסכים להעלות את הזוג לבני ברק.

מ. מאלעד שתיעד את המצב מספר ל'בחדרי חרדים': "יצאתי מהעבודה בשעה 8 בערב והלכתי עם אשתי והתינוקת לכיוון התחנות, למעלה איפה שכולם אומרים שהאוטובוסים עוצרים לנוסעים".

לאחר שעברו כ 4 אוטובוסים לפנינו ולא עצרו, וכאשר בתחנה ישנם 100 איש הממתינים לאוטובוס. החלטנו לרדת לכניסה לעיר.

ממשיך מ. ומספר ל'בחדרי': "אמרתי לעצמי יכול להיות שהנהגים יראו אותנו עם תינוקת אז אולי יסכימו לעצור ולעלות רק אותנו. אך לא. לאחר כשעה וחצי שאנו מחכים בתחנה בכניסה לעיר ואף לא אחד עצר לנו. למרות שראינו שאין על האוטובוסים אפילו 20 איש. אז הגיע קו 180 לבני ברק והחלטתי לעצור אותו מקדימה, לא נתתי לו לנסוע עד שתגיע המשטרה. אשתי עם התקף חרדה מהלידה לא הפסיקה לבכות כי היא רצתה להגיע לבית של ההורים שלה"

בהמשך מספר מ. מאלעד: התקשרנו לראש העיר, פרוש. בכדי להסביר לו את המצב ובכדי שיעשה משהו בנידון. הוא הקשיב שתי דקות וניתק את השיחה.

מסיים מ. את דבריו ואומר: "אני כל יום מסיים עבודה בשעה 8 בערב ומגיע לבית בין 12 ל – 1 בלילה מדוע אנו צריכים להיות בתחנה 100 - 150 איש ואף אחד לא עוצר. צריך לעשות משהו בנידון.

צפו בתיעוד:

קרדיט: באדיבות המצלם

תגובה נוספת הגיעה ל'בחדרי' ע"י אישה המספרת: "אני עומדת בתחנה ברח' עזרא ב"ב לכוון אלעד, 6 אוטובוסים עברו, אף לא אחד עצר, עצרתי את אחד האוטובוסים כאשר נכנסתי לאמצע הכביש, הנהג היה ממש בסדר, הוא נתן לי לעלות לאוטובוס, ספרתי היו שם 32 אנשים, לטענתו הם מביאים תגבורים אך מה ניתן לעשות כאשר התגבור מגיע אל התחנה הראשונה ועד שהוא מגיע לתחנות האחרונות שוב אין מקום לאנשים לעלות כי יש בו כבר 30 אנשים.

חברת קווים מתגברת אמנם את האוטובוסים אך לא בתחנות האחרונות ששם נמצאים גם אנשים רבים והם ממתינים במשך שעות.

אנו מציעים לחברת קווים שיתגברו את האוטובוסים גם בתחנות האחרונות ולאו דווקא מהתחנות הראשונות. ואף לתגבר עם אוטובוסים עירוניים שבהם ניתן להכניס יותר אנשים.

 

אוטובוס חברת קווים אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד