י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תחושות במכחול

הציור של המאייר החרדי שאיחד את התושבים

הכעס בביתר: איור של המאייר החרדי מוטי הלר, הופץ בשעות האחרונות ומבטא את כאב התושבים • באיור נראה ראש הממשלה נתניהו משחק עם פרוייקטור הקורונה רוני גמזו במשחק ארץ עיר, בכל הנוגע להחלטות על סגרים ומגבלות • "אני מקבל הודעות וטלפונים מתושבי העיר שפונים אלי ואומרים לי: הצלחת לבטא במדויק את התחושות"

הציור של המאייר החרדי שאיחד את התושבים
מפגינים בשערי ביתר עילית, בגל הקודם צילום: נתי שוחט, פלאש 90

ביממה האחרונה הדרמה בהפיכת העיר ביתר עילית לעיר אדומה ודחיית פתיחת שנת הלימודים הולכת ומסתעפת.

מהבוקר, הדיווחים המתקבלים על הנעשה בעיר סותרים זה את זה. התושבים טוענים 'לימודים כרגיל', העירייה מנגד מכחישה ומבהירה כי נשמעים להנחיות, ומנגד דורשים הבהרות מהרשויות הממונות, עקב כך שהעיר לא אמורה להיות תחת הגדרה של 'עיר אדומה' לפי נתוני התחלואה.

בשעות האחרונות הופץ ברשת איור של המאייר החרדי ר' מוטי הלר. באיור רואים את ראש הממשלה נתניהו משחק עם פרוייקטור הקורונה רוני גמזו במשחק 'ארץ עיר' כשראש הממשלה פותח את המשחק  ומכריז "אאאאאלף..." ורוני גמזו עוצר, "סטופ!!!" והפור נופל על האות ב', והעיר הנבחרת לקטגוריית 'עיר' היא ביתר עילית המסומנת בלורד אדום. ומוגדרת כעיר אדומה.

האיור של הלר

פנינו אל המאייר מוטי הלר שיתאר לנו את התחושות שלו הבוקר כתושב העיר ביתר עילית. בשיחה עם כתב 'בחדרי חרדים' אומר הלר "רציתי להביע את דעתי האישית בלבד, רצית לבטא את התחושות שאני מרגיש כתושב העיר שהתעורר הבוקר והבין שהילדים שלו לא הולכים לבית הספר, אחרי כל ההתרגשות של סוף סוף להתחיל את שנת הלימודים ולנסות לחזור לשגרה".

עוד מוסיף הלר ומבהיר "רמת התחלואה בעיר, זה לא משהו נעים, יש כאן בעיר חולי קורונה ואי אפשר להתכחש לזה, הנגיף נמצא כאן, וללא שמירה והקפדה על ההנחיות הוא לא יעלם פתאום. מנגד ראש העיר והצוות שלו עושים מאמצים לילות כימים והכל על מנת לשמור על בריאות תושבי העיר והמבקרים בה, ורואים את תוצאות הפעילות הברוכה שלהם בנתונים".

"שים לב לנתוני התחלואה ורשימת הערים שפורסמו תחת ההגדרה של 'ערים אדומות' זה מריח כמו מדיניות איפה ואיפה. התושבים בעיר ביתר משתדלים ושומרים על ההנחיות. למה דווקא אצלנו הילדים לא יכולים ללכת למוסדות למוסדות הלימוד" אומר הלר בכאב.

לסיום אומר מוטי, "התעוררתי בבוקר, שמעתי את הבשורה פשוט מתסכול בכמה דקות הבעתי את התחושות שלי. אני בימים אלו באמצע העבודה על הספר הרביעי בסדרת ספרי הקומיקס 'אלי ושרולי' ומהבוקר אני לא מצליח להתקדם. כל הזמן אני מקבל הודעות וטלפונים מתושבי העיר שפונים אלי ואומרים לי "הצלחת לבטא במדוייק את התחושות שלנו בבוקר שכזה".

המאייר החרדי מוטי הלר

 

ביתר עילית זעם איור מוטי הלר ביבי נתניהו רוני גמזו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד