ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"מתנדנדת בין כתום לאדום"

דיווח: בני ברק לקראת הגדרה כעיר אדומה; ישליך על הלימודים

האם העיר בני ברק תצטרף לערים החרדיות רכסים, עמנואל וביתר עילית ותאלץ להשבית את הלימודים במערכת החינוך? אחרי שמוקדם יותר אמר פרויקטור הקורונה פרופ' גמזו כי בני ברק מתנדנדת בין עיר כתומה לאדומה, דיווח הערב כי העיר צפויה להיכנס לרשימה האדומה

חרדים בבני ברק
חרדים בבני ברק צילום: שוקי לרר

מתווה הרמזור של פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו אושר אתמול (שני), ו-23 ערים נכנסו לרשימה השחורה של הערים האדומות. כעת, נראה כי גם בני ברק הולכת להפוך לעיר אדומה - כך דווח בחדשות 12.

23 ערים הוגדרו אתמול כערים אדומות, והן טבריה, ביתר עילית, רכסים, עמנואל, טירה, דאלית אל-כרמל, עין מאהל, כפר קאסם, עספיא, שער הנגב, כפר כנא, זמר, אל בטוף, לקיה, בית ג'ן, אעבלין, מעלה עירון, כפר ברא, ג'לג'וליה, נחל שורק, כעביה טבאש חג'אג'רה, ג'דיידה מכר, אום אל פחם וג'ת.

לגבי בני ברק אמר גמזו כי "אכן בני ברק מתנדנדת בין כתום לאדום, נראה מה יקרה בימים הקרובים".

הערב מדווח כתב הבריאות יואב אבן ב'חדשות 12' כי בעקבות נתוני התחלואה הגבוהים בעיר, ככל הנראה גם בני ברק תכנס לרשימת הערים האדומות - על כל ההגבלות הנובעות מכך, בין היתר הפסקת הלימודים.

עם זאת, לעת עתה יימשכו הלימודים בעיר כרגיל וביום חמישי ידון קבינט הקורונה בנושא השבתת מערכת החינוך בבני ברק. הדבר לא צפוי לעבור בקלות ואולי לא לעבור בכלל, כאשר חברי הכנסת והשרים החרדים מבטיחים מלחמה קשה נגד החלטה שכזו. הם לא יתנו בשום אופן לסגור את מוסדות החינוך בעיר.

על פי הנתונים שפורסמו אתמול, בבני ברק, נוספו 506 נדבקים בשבעת הימים האחרונים, שיעור החיוביים גבוה בהרבה – 14%.

בני ברק הפכה גם לעיר השנייה בארץ שהגיעה למספר נדבקים בן חמש ספרות מפרוץ המגפה - 10,002 מאומתים בעיר שבה 200 אלף איש, משמע אחד מכל 20 תושבים נדבק בקורונה.

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין, מגיב לפרסום כי בני ברק לקראת הגדרה כעיר אדומה: "העירייה פועלת להגברת מספר הנבדקים בעיר, שעומד על מאות ביום, ובהתאם מיקום העיר הוא על הגבול בין כתום לאדום. העירייה תמשיך לפעול בכל האמצעים כדי להקטין את שיעור התחלואה כפי שעשתה עד היום".

גמזו רמזור קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד