י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מעניין

כותבים ח' בצורה זוויתית? אתם בעלי חשיבה מהירה ומנהיגים ישירים

בגרפולוגיה ניתן לזהות הרבה על האדם, על התנהגותו, התמודדותו, האם הוא מנהיג או שמה סובל מרגשי נחיתות, היום עם האות ח'- "תקינה", "זוויתית", "פתוחה", "קו ימני קצר", "קו שמאלי ארוך"

כותבים ח' בצורה זוויתית? אתם בעלי חשיבה מהירה ומנהיגים ישירים
כתב יד צילום: pixabay

משמעות האות ח' בגרפולוגיה

האות ח' לצורותיה השונות, מראה את היכולת של האדם לקבלה, להתמודדות, מביעה את יכולת החשיבה והרגש, את המודעות העצמית וההתמודדות עם נושאים חברתיים.

ח' תקינה – ביטחון עצמי ומשמעת עצמית. התנהגות לפי כללים ומוסכמות חברתיות, התמודדות טובה ויחסים תקינים ובריאים עם החברה, רצון למנוע אי הבנות ולהיות ברור. סדר ,ארגון ואף דייקנות. מכבד חוקים ונהלים, מתחשב בסביבה , אדם שהיושר האישי חשוב לו. בעל תכנון וארגון, מסודר ונקי.

יחד עם סימנים נוספים כמו כתב איטי וטמפו חלש נוכל לראות גם אדם מרצה  עם חוסר מקוריות, חוסר יוזמה והעזה. ולעיתים אף בחוסר כנות וכפייתיות חברתית.

ח' זוויתית – חשיבה מהירה, תגובות מהירות, מנהיג בעל גישה ישירה, חשיבה אנליטית עם יכולת תמרון , חשיבה שיטתית, יעילות כושר הפשטה וחוש מעשי. תכליתיות , ענייניות ופקחות. 

מכיוון נוסף וכמובן עם עוד סימנים מחזקים נראה גם אדם עקשן, ביקורתי וחסר סבלנות. עוקצני ווכחן ויתכן גם זלזול בזולת. אדם שקל לו להתלונן מורד במוסכמות.

ח' שבה הקו הימני קצר יותר מהקו השמאלי – אדם עם תגובות מהירות, ספונטני, עם זאת אדם שסובל מרגשי נחיתות  ורגשות אשם, חש תסכול ואינו עומד איתן מול החברה דבר שנובע מילדות לא פשוטה. נוכל לראות פה חוסר סבלנות, היסוסים ואדם שלא קל לו להתחייב לטווחים ארוכים.

ח' שבה הקו השמאלי קצר יותר מהקו הימני – תגובות מהירות וספונטניות. עם זאת  אדם שחש חוסר ביטחון גם מבחינה חברתית, קטנוני, חסר סבלנות, מהסס, מפגין רגשותיו ברבים ובהגזמה מתוך חולשה ורצון לרחמים.

ח' פתוחה – פתיחות , טוב לב, תקשורת טובה ולא אמצעית עם הזולת, אופטימיות, רצון טוב לעזור לזולת, נתינה, הכלה, רוחב לב ונדיבות אדם נעים שמעורר אמון באחרים בעל כושר שכנוע.

יחד עם זאת נראה אדם תמים, פטפטנות ייתר עד כדי רכלנות, צורך חזק בחברה. רגשנות יתר ומושפעות מאחרים.

ח' סגורה בהצלבה – שמירה קפדנית על סודות, מתאים לאנשי ביטחון. עם זאת, חשדנות, עקשנות, השתלבות איטית ולא פשוטה בחברה, חוסר אמון בזולת.

כשבאותו הכתב, פעם הח' פתוחה ופעם סגורה בהצלבה, יתכן מצב שבו האדם השומר את הסוד , יודע מתי לדבר ועם מי לדבר. או שהוא פשוט מסנן מידע למרות שהוא נותן את התחושה של הכל פתוח וגלוי. וגם אדם שמשתדל לא לספר דברים שעלולים לחשוף אותו.

מאת: מאיה הראל גרפולוגית מוסמכת.

 

גרפולוגיה פיענוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד