י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
צפוי?

חמינאי תוקף את קושנר: "סוכן מטונף של הציונים"

המנהיג האיראני העליון חמינאי, יצא במתקפה כנגד יוזמות השלום שמגבשת ארה"ב במזרח התיכון, וקרא לתוכניות "אכזריות כנגד העולם הערבי" • בנוסף, יצא המנהיג כנגד התוכנית שמקדם יורש העצר של סעודיה "אג'נדה 2030" וטען כי הכל נעשה במטרה להפוך את ילדי העולם הערבי לחיילים שלהם

חמינאי תוקף את קושנר: "סוכן מטונף של הציונים"
דונלד טראמפ/עלי חמינאי צילום: פלאש 90/מתוך טוויטר

המנהיג העליון של איראן, האייתולה חמינאי: תקף בחשבון הטוויטר שלו את הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות.

המנהיג האיראני יצא להתקפה חזיתית כנגד ההסכם המתגבש וכתב: "מדינת פלסטין נמצאת בלחצים קשים שונים, לאחר מכן, איחוד האמירויות פועל בהסכמה עם הישראלים והסוכנים הציונים המטונפים של ארה"ב - כמו בן המשפחה היהודי של טראמפ - באכזריות מירבית נגד האינטרסים של עולם האיסלאם".

בהמשך עבר חמינאי לתקוף את "תוכנית 2030" תוכנית של פתיחות וליברליזציה שמקדם מוחמד בן סלמאן יורש העצר של סעודיה בערב הסעודית.

"האויב מבקש להשיג את מה שלא הצליח להשיג באמצעות המלחמה הצבאית שלו נגד מדינות עצמאיות, באמצעות הסתננות למערכות החינוך שלהן ובכלים כמו "אג'נדה 2030" ובדרך זו להפוך את ילדי המדינות האלה לחיילים שלהם".

חמינאי המשיך ותקף את התוכנית שמיושמת בעוד מדינות ערביות: "שמעתי כי האג'נדה 2030 מיושמת באזורים מסוימים במדינה על ידי אנשים שהם בורים או לא כשירים, יש להפסיק זאת באופן נחרץ".

"עלינו לשקול מדוע העריצים והפרעונים של העולם מתעקשים לחדור למערכות החינוך של מדינות בעזרת כלי כמו אג'נדה 2030? התעקשותם על הסתננות נובעת מההשפעה של מערכת החינוך". אמר חמינאי.

האיתוללה עלי חמינאי ג'ארד קושנר הסכם שלום סעודיה איחוד האמירויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד