י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בעלות של 100 מליון ש"ח: קמפוס של מרכז עלה נחנך הבוקר בבני ברק

במעמד מרגש נחנך הבוקר הקמפוס החדש של רשת עלה בבני ברק • המרכז החדש שבהקמתו הושקעו למעלה מ-100 מיליון שקל, ישמש מוסד חינוכי עבור כ- 500 ילדים • ר' יצחק אייזיק לנדא: "זכות גדולה להיות בבניין הזה שכולו חסד"

בעלות של 100 מליון ש"ח: קמפוס של מרכז עלה נחנך הבוקר בבני ברק
בטקס החניכה צילום: יח"צ

במעמד מרגש קבעו רבני העיר בני ברק את המזוזות בדלתות הכניסה לקמפוס החדש של רשת עלה בבני ברק. "זכות גדולה להיות בבניין הזה שכולו חסד במחיצתם של אנשי חסד העומדים בראש המוסד המופלא הזה שהוא פנינה בכתרה של בני ברק". דברים אלה אמר בברכתו הקצרה רבה של בני ברק הרב יצחק אייזיק לנדא. "המוסד הנפלא הזה נותן מענה לצרכי העיר והוא ביטוי נשגב לכוח הנתינה", כך רבה של בני ברק הרב שבח רוזנבלט. "אני חש כי השלמנו מסע ארוך של עשר שנים מאז רקמנו את התוכניות להקמתו שלן הקמפוס החדש. עשינו כברת דרך ארוכה והיום אנו מברכים ברכת שהחיינו על המוגמר", אמר הרב יהודה מרמורשטיין, מייסד ומנכ"ל עלה, כאשר ההתרגשות ניכרת בקולו ודמעות הציפו את עיניו. הרב אליעזר פישהוף, יו"ר עמותת עלה בני ברק ביטא בדברים קצרים את רחשי ליבו עם השלמת הקמפוס החדש.
הקמפוס החדש שבהקמתו הושקעו למעלה מ-100 מיליון שקל ישמש מוסד חינוכי עבור כ- 500 ילדים, בעלי מוגבלויות קשות, וכולל גני ילדים, מעון יום שיקומי, כיתות מותאמות, מרכז לבריאות השן, בריכה הידרותרפיה חדשנית ביותר, מתחמים ייעודיים לטיפולים, אולם ספורט שיקומי, בית כנסת, ועוד.

עלה ילדים עם צרכים מיוחדים ילדים מיוחדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד