י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
במרתף של מוסך

אוקראינה: המשטרה חשפה מצבור נשק אדיר

חקירה מאומצת של המחלקה לחקירות אסטרטגיות באוקראינה, הביאה לחשיפת מצבור אדיר של נשק שלא היה מבייש חטיבה צבאית • המשטרה המקומית עדיין חוקרת איך בדיוק זלג הנשק למקום

אוקראינה: המשטרה חשפה מצבור נשק אדיר
מצבור הנשק שנתפס צילום: המשטרה הלאומית של אוקראינה

מצבור אדיר של נשק צבאי ברמת חטיבה, נמצא על ידי משטרת אוקראינה.

במצבור שנתפס, נמצאו רימונים חומר נפץ TNT, תחמושת עצומה, כמעט 62,000 כדורי תחמושת של גדלים שונים ומספר גדול של אביזרים צבאיים שהוחרמו על ידי שוטרי אכיפת החוק במדינה.

החקירה החלה כאשר המחלקה לחקירות אסטרטגיות באזור חארקיב - אוקראינה קיבלו מידע על אחסון של מספר רב של כלי נשק באחד ממחוזות האזור. שוטרים יחד עם חוקרי של המשטרה האזורית והתובע המחוזי פרסו את כל הכוחות בליובוטין שבמחוז חארקיב.

מצבור הנשק שנתפס\\צילום: המשטרה הלאומית של אוקראינה

במהלך ה-28 ו-29 באוגוסט ביצעה המשטרה חיפוש באזור בהשתתפות אנשי יחידת הנפצים אשר במהלכו מצאה המשטרה את התחמושת רבה.

הנשק שנתפס נמצא במרתף של מוסך באיזור. במקום נתפסו 472 רימוני יד מסוגים שונים, 480 נפיצים מסוגים שונים, משגרי רימונים מסוגים שונים, 121 משגרי רקטות, 49 רימוני נ"ט מסוגים שונים, 66 רימוני עשן, כמו כן, נתפסו פצצות תאורה, פצצות מרגמה, כלי ירייה, וכדורים מסוגים שונים.

בנוסף, נתפסו 55 קופסאות תחמושת של קליעים שונים, שהם כמעט 62 אלף כדורים, כמו גם 20 פצצות TNT במשקל כולל של 5 ק"ג. כמו כן נתפסו 7 ק"ג חומר נפץ נוסף, 1.5 ק"ג חומר נפץ אחר, מטעני חבלה, תחמושת אחרת ועזרים צבאיים.

נשק אוקראינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד