י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

לראשונה: קו אוטובוס מבני ברק לנתניה

תקדים בשירותי התחבורה למגזר החרדי: בחודש הבא יחל קו מיוחד של חברת 'נתיב אקספרס', לשנע נוסעים מבני ברק לנתניה וחזרה. החברה תעניק הנחה של חמישים אחוזים לתלמידות הסמינרים ברכישת חופשי חודשי. גפני מרוצה

לראשונה: קו אוטובוס מבני ברק לנתניה

בתוך כחודש ימים יופעל קו אוטובוס מנתניה לבני ברק, וחזור. חברת האוטובוסים 'נתיב אקספרס' תפעיל את הקו אשר ייצא 12 פעמים ביום לכל צד. מספר הקו מנתניה לבני ברק יהיה קו 613, ומבני ברק לנתניה קו 620 .

הקו החדש יחל לפעול כבר במהלך חודש ינואר הקרוב וזהו קו האוטובוס הראשון אשר יחבר בין הערים בני ברק ונתניה, קו אשר יסייע רבות לחבר את הקהילה החרדית בנתניה לבני ברק.

מר זאב סונלזון, מנהל מחוז מרכז של חברת 'נתיב אקספרס' הודה לח"כ הרב גפני על פעילותו הרבה במהלך השנתיים האחרונות למען הפעלת קו האוטובוס לרווחת תושבי נתניה וב"ב.

החברה תכבד את ההסדר שהשיג לאחרונה יו"ר ועדת הכספים ח"כ גפני עם משרד התחבורה המעניק הנחה של חמישים אחוזים לתלמידות הסמינר ברכישת חופשי חודשי.

ח"כ הרב גפני אומר כי "לאור פניית ראשי הציבור החרדי בנתניה פעלנו בנושא על מנת לאפשר לתושבי העיר להגיע בצורה ישירה לבני ברק, מדובר בצעד משמעותי מאד בעבור תושבי נתניה אשר נאלצו עד היום לחפש דרכים אחרות ועוקפות".

ח"כ משה גפני ביקש לשבח את מנהל האגף הבכיר במשרד התחבורה יהודה אלבז על הירתמותו לנושא, וכן לחברת 'נתיב אקספרס' על יוזמתם לעבוד לראשונה עם הציבור החרדי, בתקווה להמשך שיתוף פעולה פורה גם בערים אחרות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד