ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
24,000 אנשים בלבד:

אלו הם האנשים שיזכו לשותפות ההיסטורית עם מרן שר התורה

המספרים מוגבלים, והימים חולפים, אם גם אתם רציתם להיות חלק בדבר הגדול הזה, בשותפות הנדירה הזו עם מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א אז מהרו עוד היום והצטרפו. כי ברגע שהסכום יושג שערי השותפות ייסגרו. כן, זהו הזדמנות נדירה שלא תחזור על עצמה, הזדמנות נדירה שבעוד זמן קצר כבר לא תשוב על עצמה

אלו הם האנשים שיזכו לשותפות ההיסטורית עם מרן שר התורה
הגר"ח קנייבסקי צילום: קופת העיר

קרן 'העוללים' של רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א מכה גלים בארץ ובעולם כולו. המונים מביעים את רצונם להיות שותפים בדבר הגדול הזה כי שותפות עם מרן שר התורה שליט''א אינו דבר של מה בכך. מה גם שמדובר במשהו היסטורי לחלוטין, דבר שלא מתרחש בכל יום.

לחתימת שטר שותפות עם מרן שה"ת לחצו>>>

כי אכן, רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א אשר יודע את מצוקת נפשם של אלפי הילדים, תינוקות של בית רבן שלא טעמו טעם חטא, אשר הולכים לצאת מתקופת נגיף הקורונה עם צלקות נפשיות קשות. הן במובן הגשמי והן במובן הרוחני. והוא בעיני הבדולח שלו רוצה למנוע את המכה הזו, רוצה למנוע את הטרגדיה הזו.

ההזדמנות שלכם להיות חלק מהדבר הזה, ולזכות בשטר שותפות רשמית לכל דבר, חתומה בידיו של רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א בו הוא כותב כי לכם יהיה חלק בתורתו שלו, היא הזדמנות פז, הזדמנות שאוטוטו תחלוף ולא תשוב, וזאת משום שמרן שר התורה שליט''א עצמו ביקש 24,000 שותפים. כשיגיעו לסכום הנדרש ההזמנות לא תשוב יותר.

לחתימת שטר שותפות עם מרן שה"ת לחצו>>>

ב'קופת העיר' בדקו את הנתונים המצטברים, ומצאו שמדובר בכ-20,000 ילדים הזקוקים כעת לרשת ביטחון תזונתית. 20,000 כפול 300 ש''ח לחודש במשך שנה, והנה עומדים אנו בסכום בלתי נתפס של 72,000,000.

מכח בקשתו של רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א פונה 'קופת העיר' בימים אלו ל-24,000 משפחות שכל אחת תיקח על עצמה סכום של 3000 ש''ח ועל ידי זה יוכלו ב'קופת העיר' למלאות את שליחותו ובקשתו של מרן שר התורה שליט''א. תחשבו על הרגע הזה בו יבשרו למרן שליט''א כי שליחותו בוצעה. התרגשות של ממש תאפוף את חלל חדרו שברחוב רשב''ם בבני ברק.

'קופת העיר על כל אגפיה התגייסה להקמת הקרן ההיסטורית "עוללים" בהוראתו הישירה של מרן שה"ת הגר"ח קניבסקי שליט"א, בחישוב מהיר על אגף ארה"ב הוטלה המשימה להביא 10.000 משפחות שיתרמו 900$, על אגפי הגיוס בשאר המדינות הוטלו 4000 משפחות נוספות, ועל האגף האחראי על ארץ ישראל הוטל לגייס 10.000 משפחות שיענו לרצון קדשו של רשכבה"ג מרן שה"ת שליט"א.

24,000 אנשים שיזהו את ההזדמנות ההיסטורית, הזדמנות של שותפות נדירה, של תפילה, של ברכה ממרן שר התורה לפרנסה ברווח, עשרים וארבע אלף אנשים שרק צריכים לפתוח את העיניים ולמהר לרכבת שחלילה לא יפספסו אותה. כי שערי ההזדמנות הנדירה יינעלו ברגע שהסכום יושג. היו חלק מהדבר הכביר הזה עוד עכשיו. אסור לכם לפספס את זה.

לחתימת שטר שותפות עם מרן שה"ת לחצו>>>

הגר"ח קנייבסקי קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד