ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
הקרב על הציונות הדתית

נתניהו מצרף את הנציגה של בנט לליכוד

המאבק על קולות אנשי הציונות הדתית החל: חברת הכנסת לשעבר שולי מועלם שהייתה ממקימי מפלגת 'הימין החדש' של בנט, עורקת ומתפקדת לליכוד • נתניהו בירך, וכמו כן, לברכות הצטרפו גם חבריה לשעבר - בנט ושקד • מה יהיו ההשלכות בשטח? ימים יגידו

נתניהו מצרף את הנציגה של בנט לליכוד
בנימין נתניהו ונפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חברת הכנסת שולי מועלם, מי שהגיעה למפלגת הבית היהודי על ידי נפתלי בנט ולאחר מכן הייתה חלק עיקרי בהקמת מפלגת הימין החדש שלי מועלם - מצטרפת לליכוד.

במפלגת הליכוד הודיעו כי שולי מועלם נפגשה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וחתמה על טופס התפקדות עם מנכ"ל הליכוד צורי סיסו.

מועלם כיהנה בעבר כחברת כנסת פעילה, וכשבנט נטש את הבית היהודי לטובת הקמת הימין החדש, הצטרפה אליו מועלם, ובכך זכו במפלגה למימון בחירות מבלי לקבל קנסות של פירוק סיעות.

בבחירות השניות והשלישיות כשהורכבה רשימת ימינה המאוחדת נדחקה מועלם למקום לא ראלי ונותרה מחוץ לכנסת, וכעת כאמור מגיע הצעד של הצטרפות לליכוד.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר "אני שמח מאוד ששולי מועלם, חברת הכנסת לשעבר ואחת מהפעילות החשובות של הציונות הדתית, מצטרפת באופן טבעי לליכוד. הליכוד זה הבית של הציונות הדתית, זה הבית של נאמני ארץ ישראל וזה הבית שלך".

חברת הכנסת לשעבר שולי מועלם מסרה בתגובה: "אני מודה לראש הממשלה נתניהו. הליכוד הוא הבית הטבעי של הציונות הדתית, של אנשי הימין האידיאולוגי. אני מרגישה שבימים האלה, שעם ישראל מודאג מבחינה בריאותית וכלכלית, יש עוד כל כך הרבה עבודה לתקן עולם ולהביא את מדינת ישראל למקום שלה - ואני מרגישה שהמקום לעשות את זה, זה בליכוד".

כמו כן גם חבריה לשעבר בירכו אותה, השר לשעבר בנט כתב בטוויטר "בהצלחה שולי יקרה", חברת הכנסת שקד כתבה: "מאחלת בהצלחה לשולי היקרה. נפעל ביחד למען ערכים משותפים מכל מקום שבו נהיה".

הציונות הדתית נפתלי בנט ביבי נתניהו שולי מועלם ליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד