י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
צפו בוידאו

סעודיה מאשרת טיסות ישראליות בשטחה; נתניהו: "'יגלח' זמן ומחיר"

ראש הממשלה נתניהו מגיב להחלטת סעודיה לאפשר באופן רשמי טיסות ישראליות בשטחה. "זה יפתח את המזרח. כשאתם טסים לתאילנד או לכל מקום אחר באסיה, זה יגלח שעות ומחירים" • צפו

סעודיה מאשרת טיסות ישראליות בשטחה; נתניהו: "'יגלח' זמן ומחיר"
המטוס הישראלי נוחת באבו דאבי צילום: צילום מסך

במסגרת התחממות היחסים המהירה עם מדינות המפרץ, דווח לפני זמן קצר כי ‏סעודיה מאשרת את בקשת איחוד האמירויות לאפשר למטוסים מכל המדינות כולל ישראל לעבור בשטחה בדרך לאמירויות ומהאמירויות.

מדובר בהחלטה היסטורית שכפי שנוכחנו בימים האחרונים מקצרת את זמן הטיסה ליעדים רבים.

ראש הממשלה נתניהו מיהר לשגר תגובה להודעה המשמחת מסעודיה.

"במשך שנים אני עובד לפתוח את השמיים של ישראל מזרחה" פתח נתניהו. "בשורה גדולה הייתה לפני שנתיים וחצי כשחברת התעופה "אייר אינדיה" קיבלה אישור לטוס ישירות לישראל".

"עכשיו" אומר רה"מ, "פריצת דרך ענקית נוספת - מטוסים ישראלים ומטוסים של כל המדינות יוכלו לטוס ישירות מישראל לאבו-דאבי, לדובאי ובחזרה. זה יוזיל את הטיסות, זה יקצר את הזמן, זה יפתח תיירות אדירה, זה יפתח את הכלכלה שלנו".

"זה יעשה עוד דבר" אומר נתניהו, "זה יפתח את המזרח. כשאתם טסים לתאילנד או לכל מקום אחר באסיה, זה יגלח שעות ומחירים. בשורה ענקית לכם, אזרחי ישראל. אלה פירות השלום של שלום אמת. אני רוצה להודות לג'ארד קושנר ולשייח' מוחמד בן זאיד על התרומה החשובה הזאת של היום. יהיו עוד הרבה בשורות טובות."

בנימין נתניהו סעודיה איחוד האמירויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד