י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
בהיקף של מיליונים

גנץ חתם: יוחרמו כספי חמאס ברחבי העולם

מיליוני שקלים ורכוש רב השייכים לארגון הטרור חמאס יוחרמו או יוגבלו, כך החליט היום שר הביטחון בני גנץ • "נמשיך לפעול מול הטרור בכל אופן שבו הוא פועל ובכל מקום"

גנץ חתם: יוחרמו כספי חמאס ברחבי העולם
בני גנץ במליאה צילום: באדיבות המצלם

שר הביטחון בני גנץ, חתם היום (רביעי) על ארבעה צווי תפיסה והגבלה לכספים ורכוש של חמאס ברצועת עזה ובעולם, וזאת בהיקף מצטבר של מיליוני שקלים. זאת, כחלק מהמערכה הכלכלית נגד פעילי טרור אותה מתכלל המטה הלאומי ללוחמה כלכלית בטרור במשרד הביטחון יחד עם השב"כ, אגף המודיעין בצה"ל, משרד החוץ וגורמים נוספים.

בין היתר, חתם  גנץ על צו תפיסה בהיקף של 900,000 דולר ביחס לחברת חלפנות והעברת הכספים 'אסאמה אלבשיתי' ברצועת עזה והעומד בראשה, בגין פעילותה עבור החמאס. בנוסף, חתם שר הביטחון על צו להגבלת העברה של רכוש וכספים לראמי עבדו וחאלד טורעני המשמשים כחברי הנהלת ארגון אייפלסטיין, אשר פועל בבריטניה, משתייך לחמאס והוכרז בישראל.

השר חתם על צו דומה נגד מחמוד אל חנפי המשמש כמנכ"ל המוסד הפלסטיני לזכויות אדם, אשר פועל בלבנון, משתייך לחמאס והוכרז בישראל.

במשרד הביטחון מציינים כי צווי התפיסה וההגבלה מפורסמים באתר המט"ל, מתורגמים לאנגלית ולערבית ומופצים במעגל רחב למערכת הפיננסית הממוסדת בארץ ובעולם, דבר שאמור להטיל מגבלות נוספות על אותם ארגונים, מוסדות ואנשים.

 "נמשיך לפעול מול הטרור בכל אופן שבו הוא פועל ובכל מקום", אמר שר הביטחון בני גנץ. "מערכת הביטחון", הוא מוסיף, "באמצעות המטה הלאומי ללוחמה כלכלית בטרור במשרד הביטחון, תרדוף אחר ארגוני הטרור בארץ ובעולם, ותדאג לקטוע את שרשרת ההפצה של כספי הטרור".

חמאס רצועת עזה כספי טרור בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד