י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
להיות מחויבים להבנות

נתניהו שוחח עם א-סיסי: "חשוב שישראל לא תבצע צעדים חד צדדיים"

ראש הממשלה נתניהו שוחח עם נשיא מצרים א-סיסי והודה לו על הסיוע של מדינתו בהבאת שלום באיזור. א-סיסי: "יש לדחוף לחידוש המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים כדי להגיע לפתרון צודק וכולל לסוגיה הפלסטינית על בסיס פתרון שתי המדינות"

נתניהו שוחח עם א-סיסי: "חשוב שישראל לא תבצע צעדים חד צדדיים"
נתניהו בשיחת טלפון צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום (רביעי) בטלפון עם נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי.

ראש הממשלה הודה לנשיא א-סיסי על סיועה של מצרים בקידום היציבות באיזור, בייחוד בעזה, וביקש להמשיך ולסייע להשבת שבויינו ונעדרנו.

המנהיגים דנו באתגרים האזוריים, בחיזוק היחסים ובשיתוף הפעולה במגוון תחומים. השניים בירכו על התפתחות היחסים עם איחוד האמירויות.

א-סיסי הביע הערכה להסכם בין האמירויות לישראל בחסות אמריקניות: "זה צעד בכיוון הזה". א-סיסי הדגיש כי חשוב שישראל לא תבצע צעדים חד צדדיים שימוטטו את הסיכויים להשכין שלום ובייחוד על ישראל להימנע מסיפוח שטחים פלסטיניים, זאת על מנת לתת אפשרות לאחד את המאמצים בין כלל הגורמים האזוריים והבינלאומיים לשבירת הקיפאון הנוכחי בסוגיה הפלסטיני.

עוד נאמר מטעם א-סיסי, כי יש לדחוף לחידוש המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים כדי להגיע לפתרון צודק וכולל לסוגיה הפלסטינית על בסיס פתרון שתי המדינות.

א-סיסי גם הדגיש כי יש להיות מחויבים להבנות הרגיע שהושגו בין ישראל לבין הצד הפלסטיני ברצועת עזה בצל המאמצים המתמשכים של מצרים להפחית את המתיחות בין הצדדים.

א סיסי מצרים בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד