י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
סטארט אפ ניישן

שר התקשורת על ה-5G: "אנחנו בפיגור של עשור במהירות הגלישה"

שר התקשורת יועז הנדל התייחס היום לסוגיית מהירות הגלישה בישראל וכן לטכנולוגיית 5G המפורסמת. "אנחנו בפיגור של עשור בנושא מהירות גלישה בבתים ומקום 99 בעולם במהירות גלישה בניידים"

שר התקשורת על ה-5G: "אנחנו בפיגור של עשור במהירות הגלישה"
יועז הנדל צילום: פלאש 90

שר התקשורת יועז הנדל התייחס בראיון בכנס 'בשבע' לתפקידו כשר התקשורת ולמהפכת ה-5G ואמר כי "המציאות יותר קשה ממה שנדמה לנו, אנחנו בפיגור של עשור בנושא המהירות (גלישה) בבתים ומקום 99 בעולם במהירות גלישה בניידים. למה כי התשתיות שלנו לא טובות".

לדבריו, "המהפכה השנייה היא ה 5G שיש גם התנגדויות קשות וצריך לעשות דברים בשקיפות ולהסביר כמה שיותר, זו מהפכה שקורת פעם בדור. המהפכה הזו היא עולם ומלואו קיפצת דרך טכנולוגית נדירה נראה רופאים שיושבים בניו יורק ומנתחים פציינטים בישראל , רכבים אוטונומיים והכל דרך האינטרנט".

בהתייחסות למשבר הפוליטי אמר השר, כי "לא השתכנעתי שללכת עכשיו לבחירות עכשיו עם קורונה ומשבר כלכלי ועלות של מילארדים והעובדה שמשרדי הממשלה ללא תקציב והעמותות ללא תקציב זה טוב למדינת ישראל לעומת לדחות את הבחירות לנסות לייצב את הממשלה הזאת וכאן זו הערת אזהרה לכולנו בעיקר לראש הממשלה שעומד בראש העסק, לייצב את הממשלה ולהתמודד עם המשבר הכלכלי".

עוד הוסיף הנדל, "היה לנו שלוש מערכות בחירות לא רציתי שנתניהו יהיה ראש ממשלה זה לא סוד חשבתי שנתניהו צריך להתחלף, שהוא מערבב בין האישי ללאומי התפשרנו על זה שיהיה ראש ממשלה, זו הפשרה שלי. בסוף נתניהו יכול לרדת מבימת ההיסטוריה כמי שהביא אחדות וממלכתיות במקום זה שיצר ממשלה והיא לא תפקדה." בהמשך לא פסל הנדל חבירה למפלגות אחרות של דרך ארץ אם התנאים יבשילו כמו כן קרא "לבחון מחדש את שיטת הממשל בישראל".

יועז הנדל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד