י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"נלמד את הלקח"

שקד: "בנט צריך לרוץ לראשות הממשלה; אלטרנטיבה לימין"

שרת המשפטים לשעבר שקד אומרת בראיון כי לדעתה נפתלי בנט צריך לרוץ לראשות הממשלה. "הוא הוכיח את עצמו הוא צריך להציג עצמו אלטרנטיבה מימין"

שקד: "בנט צריך לרוץ לראשות הממשלה; אלטרנטיבה לימין"
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שרת המשפטים לשעבר ח"כ איילת שקד התראיינה לעיתונאי עוזי ברוך, והתייחסה להחלטת בג"ץ בעניין מצפה כרמים. לדבריה, "תשובת המדינה במקרה מצפה כרמים היתה מצויינת, התשובות היו טובות. ולא במקרה קיבל אותן השופט ניל הנדל וביהמ"ש המחוזי בירושלים. צריך לחשוב על אפיקים אחרים, לא חושבת שנכון ללכת לדיון מחדש, תתקבל הרי אותה תוצאה".

שקד קראה לחשוב על אפיקים אחרים כדי להתמודד עם פסיקת בג"ץ ובין היתר קראה למי שחשובה לו ההתיישבות לתמוך בפסקת ההתגברות כפי שיניחו אותה להצבעה בכנסת בקרוב. לדבריה "מיקי זוהר יעמוד למבחן לעניין פסקת ההתגברות בעוד שבועיים שלושה כששוב נעלה אותה להצבעה במליאה". 

היא הוסיפה כי ימינה לא נכנסה לממשלה כיוון שלאחר חבירת נתניהו לשמאל היה ברור להם שיהיו סרח עודף, והוסיפה כי "נלמד את הלקח, כשלנתניהו יש אפשרות הוא בוחר להקים עם השמאל."

בסוף דבריה הדגישה שקד כי לדעתה "נפתלי בנט צריך להציג מועמדותו לראשות ממשלה הוא הוכיח את עצמו הוא צריך להציג עצמו אלטרנטיבה מימין".

איילת שקד נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד