י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"הכל ספינים של נתניהו"

סמוטריץ': "ליברמן ולפיד חוזרים לחוקי נירנברג ולנאצים"

ח"כ סמוטריץ' התראיין לכתב ירון אברהם ותקף את לפיד וליברמן. "יחד עם ליברמן הוא פועל בדמגוגיה זולה חוזרים לחוקי נירנברג ולנאצים" • בהתייחס למישור הפוליטי: "אין ברית אחים בין בנט ללפיד, הכל ספינים של נתניהו"

סמוטריץ': "ליברמן ולפיד חוזרים לחוקי נירנברג ולנאצים"
סמוטריץ' במליאה צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

ח"כ בצלאל סמוטריץ התראיין במסגרת כנס בשבע לכתב חדשות 12 ירון אברהם, והתייחס לביקורת נגדו על רקע התיקונים שביקש להכניס לחוק השבות. "אני לא גזען", טען סמוטריץ', "למעלה ממחצית העולים מברית המועצות, הגיעו לארץ לקחו דרכון ישראלי ונסעו לחו"ל, יש הגירה כלכלית גדולה. אף אחד לא חשב שתהיה הגירה כלכלית לישראל".

עוד הוסיף ואמר כי "אנחנו היום עם 440 אלף שאינם יהודים בישראל, קח את זה עוד דור וזה כבר 3-4 מיליון וזה תופעה של התבוללות שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו. תראה מה קורה בארה"ב, ברוסיה באירופה 75% נישואי תערובת, זה נורא ואיום, יש לנו אחריות כבדה על הכתפיים".

לעניין הביקורת מצד לפיד וליברמן אמר "לפיד פופוליסט, גם לא מעניין אותו שזו תהיה מדינה יהודית. הוא חותר למדינת כל אזרחיה. יחד עם ליברמן הוא פועל בדמגוגיה זולה חוזרים לחוקי נירנברג ולנאצים".

בהתייחס למישור הפוליטי טען ח"כ סמוטרץ' בתוקף כי "אין ברית אחים בין בנט ללפיד, הכל ספינים של נתניהו" והוסיף, "נתניהו רה"מ הרבה מאוד שנים, הוא עושה רעשים של ימין אך לא עושה ימין מדינית, או בזהות הוא לא מיישם מדיניות ימין, הוא אדם מוכשר, עתיר זכויות אבל אין דבר בינו לבין ימין. אתה יודע מתי הוא כן מיישם מדיניות ימין? כשאנחנו גדולים וחזקים לידו".

במבט לעתיד אמר "אנחנו מחויבים לגוש הימין, מפלגת ימין ולא נזוז משם מילימטר" והבהיר כי בשלב זה אינו יודע כיצד יראה שיתוף הפעולה עם ימינה: "אני מייצג את החלק הדתי כחלק מהאיחוד הלאומי. אנחנו נישאר מחויבים לגוש הימין. לקראת הבחירות הבאות נשקול מה הכי טוב למדינת ישראל ונחליט מה עושים. אני ונפתלי חברים טובים והשיתוף בינינו מביא לתוצאות טובות זה שיתוף פעולה בין שני זרמים. יחד עם זאת לנפתלי יש שאיפות גבוהות יותר ואני חושב שזה מצוין. אני אמשיך להתמיד במפלגה דתית ונפתלי מכוון גבוה בהקשר הלאומי וזה מצוין".

בצלאל סמוטריץ אביגדור ליברמן יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד