י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
חיי אחדות בין יהודים למוסלמים

כששר הדתות שחט, ובדק את הסכינים במשחטה הגדולה • צפו

במהלך ביקורו במשחטה הכשרה הגדולה ביותר בעולם עמד השר אביטן על נהלי הכשרות ובדק את הסכינים והביע התפעלותו משיתוף הפעולה בין היהודים למוסלמים במקום

כששר הדתות שחט, ובדק את הסכינים במשחטה הגדולה • צפו
השר אביטן בביקור במשחטת "עוף עוז" צילום: באדיבות המצלם

שר הדתות יעקב אביטן הגיע אתמול (שלישי) לביקור במשחטה הכשרה הגדולה ביותר בעולם בישוב שגב שלום "עוף עוז" הנושאות את כשרות הרבנות לכשרות ארצית ועומדת תחת פיקוחו של ראש הרבנות לכשרות ארצית הגאון רבי אליהו אילוז רבה של אור עקיבא.

השר בביקורו עמד על סידורי השחיטה והשגחה ופגש את רבני המשחטות ואף שחט ובדק את הסכינים במקום. בביקורו עמד על נהלי הכשרות של הרבנות הראשית בכל הבדיקות האפשריות והתפעל מההידורים הנעשים במקום ומהאיכות המיוחדת של המשחטה.

השר המתמחה בכשרות פיקח מקרוב אף על בדיקות נדרשות כמו צומת הגידים וכן עמד מקרוב עד לשלב המליחה וההדחה ואריזת העופות.

בביקורו ציין "רואים כאן את ההשקעה העצומה והירידה לפרטי פרטים הן מהצד הרוחני והן מהצד הגשמי. נעשה הכל לחזק את כשרות הרבנות". אמר.

במהלך הביקור הביע השר את התפעלותו מהשיתוף פעולה וחיי האחדות בין היהודים למוסלמים במקום, השר אף ביקר בבית כנסת ובמקווה במקום ובירך על ההתפתחות המיוחדת בישוב.

לביקור השר התלוו הגאון רבי אליהו אילוז רבה של אור עקיבא ואחראי על הרבנות לכשרות ארצית. הרב מרדכי בוסקילה רב חוף אשקלון, ראש מטה השר אשר מדינה, יועץ השר דוד עמר. יו"ר הקבוצה מר עוזי מחלב, מנכ"ל המפעל מר נוואף אבו מועמאר. ורבני המשחטה הרב מרדכי גלאי. והרב מכאל כהן.

בסיום העניק אחראי הרבנות לכשרות ארצית הגאון רבי אליהו אילוז רב העיר אור עקיבא את ספרי אבותיו שו"ת יש מאין, ושפתי שבח לשר הדתות ובירכו בהמשך פעולות הקודש.

יעקב אביטן משחטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד