י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הקרב ב'יש עתיד' הופך לפומבי

עופר שלח קורא תיגר על יאיר לפיד: "המפלגה לא רשומה על שמו בטאבו"

עידן חדש בפוליטיקה. מפלגת 'יש עתיד' שהתהדרה באחדות השורות תחת היו"ר הבלתי מעורער יאיר לפיד סופגת טלטלה עזה, כאשר עופר שלח, אחד הח"כים הדומיננטיים במפלגה, יצא הערב לקרב פומבי באולפני הטלוויזיה נטול כפפות על ראשות המפלגה. ומי הראשונה לשבור שתיקה

עופר שלח קורא תיגר על יאיר לפיד: "המפלגה לא רשומה על שמו בטאבו"
יאיר לפיד ועופר שלח צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

אם למישהו היה ספק שמא מדובר בתרגיל פוליטי כדי לחזק את מעמדו של יאיר לפיד כראש מפלגת 'יש עתיד', הערב קיבלנו תשובה ברורה וחד משמעית כי כוונתו של ח"כ עפר שלח להתמודד מול יאיר לפיד על ראשות 'יש עתיד' היא רצינית ואמתית לחלוטין, כשהוא מתייצב הערב (רביעי) באולפני הטלוויזיה ויוצא במתקפה חריפה כנגד יו"ר מפלגתו.

בראיונות לערוצי התקשורת הציג חבר הכנסת שלח את שאיפתו להוביל את 'יש עתיד' ומשם להוביל את כל גוש המרכז - שמאל, בדרך לתפקיד ראשות הממשלה ולכבוש את השלטון שנמצא למעלה מעשור בידי הימין.

שלח אמר: "יש דרישה מאוד ברורה שהצבתי בפני יאיר לפיד לפני יומיים ומכיוון שהיא לא זכתה למענה אני כאן (בראיונות תקיפים במיוחד א.ק.) ואני מתכוון לנצח על המאבק הזה בפריימריז לנצח את הפריימריז ולהוביל את יש עתיד למהפך שלטוני".

עוד הוסיף חה"כ שלח למתקפה שלא נשמעה כמותה בעבר מתוך 'יש עתיד' - כנגד יו"ר המפלגה, שאמר: "בדרך שבה יש עתיד הולכת היום, סוגיית התאמה של לפיד לראשות הממשלה תישאר שאלה תיאורתית". לטענתו, "בלי דמוקרטיה במפלגה אי אפשר להבליט את הנבחרת של יש עתיד, אי אפשר לשים את הנושאים הראויים על השולחן".

"עם כל הכבוד ללפיד המפלגה לא רשומה על שמו בטאבו", תקף שלח את חברו הטוב עד לא מזמן, ומי שהקים יחד איתו את מפלגת 'יש עתיד' לפני כשמונה שנים, כשהוא מוסיף ומבהיר; "אם פניה של יש עתיד להיות אלטרנטיבה שלטונית חייבים לבצע את המהלך הזה. אני יכול להוביל את המפלגה וגם להיות ראש ממשלה".

שלח התייחס לדיווחים כי כוונתו בכלל היא להקים מפלגת שמאל אחרת, הזים אותם והצהיר: "אשאר במפלגה גם אם אפסיד אבל אין לי כוונה להפסיד אני מתכוון לנצח במאבק הזה ולנצח בפריימריז".

בתוך כך, הראשונה להגיב לטלטלה היא שרת הבריאות לשעבר יעל גרמן מ'יש עתיד', שנמצאת כיום מחוץ לחיים הפוליטיים ומתייצבת לצד יאיר לפיד: "‏עופר חבר ושותף לדעותיי אבל המנהיג שהוביל את יש עתיד בסופות ובעת שיגרה ,הוא יאיר לפיד והוא היחיד שיכול להביס את נתניהו ולשנות את המצב במדינה". כך כתבה בחשבון הטוויטר שלה.

יש עתיד יאיר לפיד עופר שלח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד