י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מתנהל מאבק כדי למנוע

גם בגל השני: קריית יערים תוכרז כעיר אדומה?

מועצת קרית יערים עושה מנהלת קרב מול משרד הבריאות שלא תוגדר כיישוב 'אדום' ובכך יוטלו הגבלות על התושבים, זאת לאחר שהתגלו במועצה הקטנה 11 חולים, אלא שעשרה מהם אינם נמצאים בה כעת שכן מדובר בבחורי ישיבה הלומדים מחוצה לה

גם בגל השני: קריית יערים תוכרז כעיר אדומה?
חיטוי שטחים בטלזסטון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

קריית יערים זכורה לנו כאחד ממקורות התפרצות הקורונה בגל הראשון. בגל השני לעומת זאת היישוב הצליח לשמור על 'ניקיון' מסוים בזמן הגל השני. האם הנתון הזה הולך להשתנות והיישוב יוכרז כעיר אדומה?

ביממה האחרונה נדבקו בנגיף הקורונה 11 תושבי קרית יערים. אלא שעשרה מתוך אותם 11 אינם נמצאים ביישוב, ולא נדבקו ביישוב, אלא הם תלמידי ישיבת הפזורים ברחבי הארץ ונדבקו בישיבותיהם. עם זאת, מכיוון שמקום המגורים שלהם ע"פ תעודת הזהות הוא קרית יערים, יתכן ומשרד הבריאות יכריז על המועצה כמועצה "אדומה" על כל המשתמע מכך.

ממועצת היישוב נמסר כי "ראש המועצה יצחק רביץ נמצא בקשר רציף עם משרד הבריאות, לשכת השר ועם הממונה על נגיף הקורונה הפרופסור רוני גמזו, עדכן את הגורמים הרלוונטים כי הנדבקים אינם מתגוררים ביישוב וכי הם אינם במגע עם תושבי היישוב".

לדבריהם, הם עושים "מאמצים אדירים בס"ד כדי להוריד את התחלואה בקרית יערים וברוך ה' גם יש ירידה", וקוראים לציבור התושבים "להמשיך ולהקפיד לעטות מסכות, לשמור על ריחוק חברתי והיגיינה, ובעיקר, להשתדל לא לצאת מהישוב אלא במקרים נצרכים במיוחד".

קורונה קרית יערים טלזסטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד