י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מודל הרמזור

פרופ' גמזו ביטל השתתפות - אשר מבטל את הדיון

פרויקטור הקורונה ממשיך לספוג ביקורת כעת גם מחברי ועדת החוקה, לאחר שביטל את השתתפותו בדיון שנקבע למחר בנושא תכנית הרמזור שהגה. יו"ר הוועדה יעקב אשר שיגר הודעה לחברי הוועדה והודיע להם על ביטול הישיבה

פרופ' גמזו ביטל השתתפות - אשר מבטל את הדיון
יעקב אשר בראשות וועדת החוקה צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

ועדת החוקה של הכנסת הייתה אמורה להתכנס מחר (חמישי) בשעה 10:00 בכדי לדון ולאשר את מתווה הרמזור שהגה פרופ' רוני גמזו ושאושר בראשית השבוע בקבינט הקורונה, כדי להוציא את המתווה אל הפועל, אך בדקה ה-90 הדיון בוטל.

יו"ר וועדת החוקה חבר הכנסת יעקב אשר הודיע הערב (רביעי) לחברי הוועדה כי הדיון שתוכנן בוועדה על מודל הרמזור לא יתקיים מחר, זאת בעקבות כך שהפרויקטור רוני גמזו שהיה אמור להשתתף בדיון ביטל את השתתפותו.

חבר הכנסת אשר אומר הערב: "פרופ' גמזו צריך לבוא לוועדה, להציג את התכנית ולענות לשאלותיהם של חברי הכנסת", כשמוקדם יותר תקפו חברי וועדה נוספים וטענו כי "גמזו חושב שהפיקוח שלנו מיותר ומעדיף לבלות בתדרוכים לתקשורת".

מוקדם יותר היום תקף חבר הכנסת אשר את הפרויקטור על רקע דבריו כנגד שר התורה הגר"ח קנייבסקי ואמר: "מישהו צריך להזכיר לפרופ' גמזו שמכתבים לנשיאי מדינות, סיורים מצולמים בפתיחת שנה"ל בבתי ספר וכותרות על רבנים", אמר והוסיף, "זה עסק לפוליטיקאים ולא למי שרוצה לנצח את הקורונה, איש מקצוע מחויב להתנהלות אחרת".

ועדת החוקה יעקב אשר קורונה רוני גמזו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד