י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המינוי ההיסטורי ב'חמד'

ראש הישיבה מסר שיעור כללי לראשונה

היסטוריה בישיבת הבת של 'בית מתתיהו' • ב'מאור יצחק' שבמושב חמד הופתעו לגלות השבוע מכתב שנתלה בישיבה ובו מודיע ראש הישיבה הגאון רבי ברוך ויסבקר כי הוא חדל מלהגיע למסירת ה'שיעור כללי' כבכל שבוע • בהודעה שפרסם כתב ר' ברוך כי הוא ממנה באופן רשמי מעתה ואילך את חתנו לישא בעול מלא של הישיבה יחד עם אמירת ה'שיעור הכללי' תמידין כסידרן • 'בחדרי' עם המכתב המלא

ראש הישיבה מסר שיעור כללי לראשונה
היכל ישיבת מאור יצחק חמד צילום: באדיבות המצלם

לאחר 25 שנה בהן כיהן הגאון רבי ברוך ויסבקר  כראש ישיבה בישיבת 'מאור יצחק' חמד במקביל לישיבתו 'בית מתתיהו' אמש פורסמה מודעה בישיבה בה הודיע רבי ברוך כי הוא ממנה את חתנו הגאון רבי מנחם יעקובזון להיות במקומו ראש הישיבה באופן רשמי.

''בחדרי חרדים'' עם הסיפור המלא והמכתב שהיה לחידוש גדול בישיבת חמד שכל השנים הייתה הסניף של בית מתתיהו.

לאחר שניים וחצי עשורים במהלכם הגיע הגאון רבי ברוך ויסבקר לישיבה למסור שיעור כללי ולעמוד מקרוב על הנעשה בישיבה  השבוע לראשונה לא הגיע ר' ברוך למסור שיעור.

הבחורים בישיבה שחשבו שכבכל שבוע גם הפעם יגיע ר' ברוך למסור שיעור הופתעו לראות מודעה שנתלתה בישיבה בה התבשרו הבחורים על המינוי החדש.

במכתב שכתב הגאון רבי ברוך ויסבקר לכלל הבחורים בישיבה: ''בריאותי עדיין אינה איתנה ה' בודאי יעזור לי וישלח רפו''ש בתושח''י''  ''קשה לי מאוד להגיד את השיעורים כללים כסדרם'', כואב ר' ברוך ''לכן אני מטיל עליו את התפקיד החשוב הזה על הגאון ר' מנחם יעקובזון שליט''א''.  

הבחורים בישיבה מציינים כי מדובר במהלך דרמטי מאוד ושהוא לידי ביטוי כבר השבוע שאת השיעור כללי מסר הגאון רבי מנחם יעקובזון במקום הגאון רבי ברוך ויסבקר.

המכתב שנתלה בישיבה

מאור יצחק בית ממתיהו הרב ברוך ויסבקר הרב יעקובזון שיעור כללי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד