י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
על רקע הזינוק בתחלואה

לקראת דיון משמעותי; הדרישה: סגר מלא

שנת הלימודים נפתחה כסדרה למעט ב'ערים האדומות' ובינתיים מספרי הנדבקים החדשים לא מעודדים בלשון המעטה •הבוקר צפוי להתכנס קבינט הקורונה בכדי להכריע בשאלות הבוערות שעל הפרק ובהן הכללת כמה ערים חרדיות נוספוות לרשימה האדומה, הטלת סגר, והגבלת הלימודים

לקראת דיון משמעותי; הדרישה: סגר מלא
הסגר בשכונות החרדיות בגל הקודם צילום: Yaakov Lederman/Flash90

קבינט הקורונה צפוי להתכנס בשעה 12:00 היום כשבמרכז סדר היום ההתמודדות בערים האדומות, ההגבלה על המשך קיום הלימודים, וגם השיקולים להוסיף ולהחמיר בהגבלות נוספות.

בין הערים האדומות בהם מתגוררים חרדים ניתן למצוא את אלעד, בני ברק, ביתר עילית ועמנואל ורכסים, עדיין נעשים מאמצים להסיר את בני ברק מרשימת הערים האדומות אך בינתיים ללא הצלחה.

שרי קבינט הקורונה יכריעו בסוגיית קיום הלימודים, אך גם בהגבלות תנועה כמו סגר לילי, ואף שמא סגר כללי יעלה על השולחן. כשברקע הזינוק בתחלואה ששבר הבוקר שיא חדש של למעלה מ 3000 חולים ביממה.

קודם כינוס הקבינט העלו בכירים בממשלה ובמערכת הבריאות דרישה להטיל סגר כללי, כך גם התבטא השר יובל שטייניץ שאמר: "מבחינה הגיונית, אין מנוס מסגר. אם היינו עושים אותו לפני חודשיים כבר היינו מדינה ירוקה. המספרים הנוכחיים, שיצטברו לכמיליון נדבקים בשנה, יהיה בלתי אפשרי לא רק למערכת הבריאות, אלא גם לכלכלה".

שטייניץ סיכם: "דרוש סגר עכשיו, הגיע הזמן שגמזו יתעשת ויפסיק למרוח אותנו" בנוסף בכירים במערכת אמרו הבוקר כי "תכנית הרמזור של גמזו הייתה רלוונטית לפני חודש. עכשיו אין מנוס מסגר מיידי".

סגר יובל שטייניץ רוני גמזו קורונה ערים אדומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד