ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
"לממדים שלא חלמנו"

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר: הזינוק בתחלואה - בגלל ההפגנות

חבר הכנסת מיקי זוהר טוען בציוץ בטוויטר כי לא יעזרו כל ההגבלות, כל עוד ההפגנות נגד ראש הממשלה ממשיכות. "כל עוד ההפגנות המטורפות הללו של אלפי אנשים משולהבים, צורחים ומזיעים יימשכו, התחלואה תעלה פה לממדים שלא חלמנו"

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר: הזינוק בתחלואה - בגלל ההפגנות
מיקי זוהר צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

הזינוק בנתוני התחלואה מוביל במהירות לחיפוש אשמים במצב. חבר הכנסת מיקי זוהר מוצא את מפגיני השמאל אשמים.

לטענת יו"ר הקואליציה הזינוק החד בתחלואה - כשביממה האחרונה נספרו למעלה מ-3000 נדבקים חדשים - נובע בעקבות ההפגנות נגד הממשלה והעומד בראשה שמתקיימות מידי מוצאי שבת מול מעון ראש הממשלה וכן במקומות נוספים בארץ. 

בציוץ בטוויטר כתב היום חה"כ זוהר: "נעטה מסיכות, נשמור על מרחק, נמנע התקהלויות של יותר מ 20 אנשים ונשלח את ילדינו ללמוד בקפסולות. כלום לא יעזור, כל עוד ההפגנות המטורפות הללו של אלפי אנשים משולהבים, צורחים ומזיעים יימשכו, התחלואה תעלה פה לממדים שלא חלמנו".

לדברי חבר הכנסת זוהר, שידוע כמקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ובני ביתו, "יש מחיר לשנאה ולייפות הנפש של כל אלו שתומכים בהפגנות הללו" זוהר מסביר כי "אין סיכוי שלא תיפתח שרשרת הדבקה בהפגנות מהסוג הזה ובכל מקרה יש נתון אחד שנפגע בוודאות מוחלטת כתוצאה מהן: אמון הציבור".

יו"ר סיעת 'כחול לבן' חה"כ איתן גינזבורג הגיב לדבריו של זוהר: "מיקי בחייאת, אין סיכוי שאתה מאמין למה שכתבת. ההפגנות הן לא הסיבה לעלייה בתחלואה אם כי גם שם חשוב לשמור על הכללים. מנחש שהרצון לעצור אותן נובע מסיבות אחרות. מציע קצת פחות עיסוק בהפגנות, קצת פחות התקפות על גמזו וחיפוש אשמים, ויותר עיסוק בקורונה - זה מה שיעצור את התחלואה".

מיקי זוהר קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד