י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הפתרון המושלם בניתוחים כירורגים: המרכז הרפואי RMC

במרכז הרפואי מנתחים עשרות רופאים מומחים, מנהלי מחלקות ורופאים בעלי שם, באווירה מלונאית ודיסקרטית תוך הקפדה על התאמה לצורכי הציבור החרדי

הפתרון המושלם בניתוחים כירורגים: המרכז הרפואי RMC
המרכז הרפואי צילום: יח"צ

יותר ויותר תושבים בצפון, בהם גם התושבים החרדיים בערי הצפון, מגלים את המרכז הרפואי המתקדם RMC ומבצעים בו את הניתוחים הכירורגיים להם הם נדרשים, ע"י מיטב הרופאים.

RMC בעפולה הוא מרכז רפואי מתקדם המשרת את תושבי צפון הארץ והעמקים. במרכז מתבצעים ניתוחים כירורגיים קטנים ובינוניים המצריכים אשפוז של עד 24 שעות.

במקום מעניקים שירות עשרות רבות של רופאים מומחים, מנהלי מחלקות, מנהלי יחידות ורופאים בעלי שם בתחומם מכל רחבי הארץ.  בין התחומים בהם מתקיימים ניתוחים ניתן למצוא את תחום העיניים, אף אוזן גרון, אורתופדיה, כירורגיה כללית, נשים, אורולוגיה ועוד. במרכז ישנם גם שירותים הניתנים לילדים ופועלת בו תכנית ייחודית לניתוחי ילדים בליווי מקצועי של צוות מיומן וליצנית רפואית. 

כל הניתוחים במרכז מבוצעים על ידי רופאים מומחים בלבד המגיעים מבתי חולים בכל רחבי הארץ  ובפיקוח צמוד של מרדים בכיר על מנת להבטיח את בטחון המטופל. המרכז עומד בסטנדרטים מחמירים של בטיחות ומניעת זיהומים. הצוות הרפואי והסיעודי מורכב מצוות אנושי קשוב וזמין שמעניק למטופלים את הטיפול והשירות הטובים ביותר.

RMC הוא מהמרכזים הרפואיים החדשניים בארץ: הוא מצויד במכשור רפואי מתקדם על מנת לייצר סביבת עבודה נוחה ומקצועית לרופא המנתח. רף זה מבטיח נוחות ובטיחות מרבית למנתחים ולמטופלים, במטרה להעניק רפואה איכותית יותר.

מאז הקמתו לפני כשנתיים וחצי נותחו במרכז למעלה מ-7000 מטופלים אשר הביעו שביעות רצון גבוהה מהרמה המקצועית והשירותית של המרכז.


מנכ"ל RMC • קרדיט: יח"צ

את מרבית הניתוחים ניתן לקיים בהשתתפות של קופות החולים וחברות הביטוח השונות.

לנוחות המתאשפזים במרכז עומדים 3 חדרי אשפוז מרווחים ומשוכללים, המצוידים במיטב התנאים לשהות לילה ולהתאוששות נוחה ומפנקת. חדרי האשפוז נבנו מתוך מחשבה להקל על המטופל את החוויה ככל האפשר, והם כוללים בין היתר מיטה מתכווננת, כורסא נוחה לבן המשפחה, שירותים ואמבטיה פרטיים ואבזור נוסף המעניק תחושה מלונאית.

בנוסף ניתן דגש רב לפרטיות ובמקום קיימת הפרדה מוחלטת בין החולים שנכנסים לקבלה, לבין אלה שיוצאים להתאוששות או לאשפוז. בנוסף, קיימת אפשרות להיקלט ב-RMC באופן דיסקרטי, ללא מעבר או שהות באולם הקבלה.

מר חן פורמן ,מנכ"ל RMC  אומר: "שנים רבות מדי חיכו תושבי הצפון לפתרון ראוי ואיכותי, שייתן מענה מקצועי בסטנדרט רפואי ושירותי גבוה ויקצר את התורים הארוכים לניתוחים וטיפולים רפואיים. לשם כך הקמנו את מרכז הרפואי RMC- רוזן מדיקל סנטר, שהינו חלק מרשת "מדיקה" - רשת ארצית של מרכזים רפואיים פרטיים".

בקרב הציבור החרדי מביעים שביעות רצון רבה גם לנוכח ההתאמה של המרכז הרפואי לצורכי הציבור החרדי , כאשר התושבים מציינים כי ההתאמה ומאור הפנים לציבור החרדי ניכר על כל צעד ושעל. 

ניתוחים חשובים מרכז רפואי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד